شناسهٔ خبر: 57832490 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

علی باقری:

حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در سیاست خارجی قدرت‌های غربی اصالت ندارد

معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران در دیدار با وزیر خارجه بنگلادش گفت: حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در سیاست خارجی قدرت‌های غربی اصالت ندارد.

صاحب‌خبر -

 علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سفر به داکا با «عبدالکلام عبدالمومن» وزیر امور خارجه بنگلادش دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این دیدار دو طرف بر همکاری‌های سازنده در عرصه‌های دوجانبه همچنین تعامل موثر در عرصه سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی تأکید کردند.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به رویکرد فرصت طلبانه قدرت‌های غربی در سوءاستفاده از مفاهیم و موضوعات بین‌المللی تصریح کرد: حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در سیاست خارجی قدرت‌های غربی اصالت ندارد، بلکه حقوق بشر و تروریسم از جمله ترفندهای این کشورها برای پیشبرد سیاست‌های زیاده خواهانه آنها است و هر زمان منافع نامشروع آنها اقتضا کند، نه‌ تنها حقوق بشر را نقض می‌کنند، بلکه وجود بشر را از بین می‌برند.

حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در سیاست خارجی قدرت‌های غربی اصالت ندارد 

در این دیدار عبدالمومن وزیر امور خارجه بنگلادش به روابط ریشه دار و تاریخی دو کشور، مشترکات فرهنگی، دینی و تمدنی اشاره کرده و بر لزوم توسعه و تحکیم روابط دو کشور در تمامی ابعاد تأکید کرد.

 

نظر شما