شناسهٔ خبر: 57814970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هدف اصلی دشمن مقابله با اسلام ناب محمدی است

امام جمعه شهر بندرپل گفت: همه می‌دانیم که دشمنان اسلام با تمام قوا به میدان آمده اند و هدف مشترکی را دنبال می کنند و آنهم مقابله با اسلام ناب محمدی صلَی الله علیه و آله و سلم و براندازی جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

شیخ حسین بازماندگان امام جمعه شهر بندرپل امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد:  به همه اعلام کردیم و اعلام می کنیم با جان و دل برای حفظ نظام سر و جان می‌دهیم، اما نمی‌گذاریم  اصل نظام به خطر بیفتد

 عضو شورای روحانیت شهرستان بندرخمیر با بیان اینکه ما از اعدام استقبال نمی‌کنیم چون دین اسلام دین رحمانیت است اما اگر کسی به جان مردم افتاد و عزیزان ما و حافظان امنیت را به شهادت رسان؛ با او برخوردی جدی باید کرد و حرف ما این است که فصل الخطاب قانون است و قانون مجازات اسلامی حکم فرد محارب را مشخص کرده است.

امین موقوفات شهرستان بندرخمیر تاکید کرد: ما از قوه محترم قضائیه در خواست اجرای قاطع قانون را داریم چرا که معتقدیم اجرای مر قانون موجب فروکش کردن جنایات در جامعه می‌شود و عاملان سلب امنیت و جان مردم باید به سزای خودشان برسند.

امام جمعه شهر بندرپل با بیان اینکه به تمامی قضات با تقوای قوه قضائیه می‌گوئیم با در نظر گرفتن اصل حکم خدا و قانون قاطعانه پیش بروید و دست اراذل و اوباش را از این کشور کوتاه کنید، خاطرنشان کرد: همه می‌دانیم که دشمنان اسلام با تمام قوا به میدان آمده اند و هدف مشترکی را دنبال می کنند و آنهم مقابله با اسلام ناب محمدی صلَی الله علیه و آله و سلم و براندازی جمهوری اسلامی است.

امام جمعه شهر بندرپل تاکید کرد: هدف دشمنان اسلام و معاندین براندازی دین مبین اسلام است و البته خوب می‌دانیم و اطمینان داریم که دشمنان ناکام و روسیاه می مانند.

پایان پیام/

نظر شما