شناسهٔ خبر: 57810568 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جنبش انصارالله یمن:

بدون توقف حملات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی، صلح محقق نمی‌شود

رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که بدون توقف عملیات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی و بدون برداشته شدن محدودیت‌ها صلح در یمن محقق نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «محمد عبدالسلام» رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که بدون توقف عملیات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی و بدون برداشته شدن محدودیت‌ها صلح در یمن محقق نخواهد شد.

وی افزود: سفر هیئت عمانی به صنعاء در راستای تکمیل مذاکرات گذشته درباره پایان دادن به حملات نظامی ائتلاف متجاوز و لغو محاصره به عنوان حقوق طبیعی و انسانی شهروندان یمنی صورت گرفته است.

عبدالسلام یپش از این نیز با تاکید بر اینکه کشور‌های عضو ائتلاف متجاوز سعودی اقتصاد یمن را نشانه گرفته اند، گفت: اگر در پرونده انسانی و مسائل مربوط به پرداخت حقوق کارمندان، بازگشایی فرودگاه‌ها و بنادر پیشرفت داشته باشیم، می‌توان به پیشرفت در سایر پرونده‌ها نیز امیدوار بود.

رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: ائتلاف متجاوز سعودی وعده‌هایی را مطرح می‌کند که هیچ تأثیری در پایان داده به محاصره و خروج نیرو‌های بیگانه از یمن ندارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما