شناسهٔ خبر: 5780736 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نیروهای ارتش سوریه 13 تروریست را در حماه به هلاکت رساندند

تهران-ایرنا- نیروهای ارتش سوریه روز دوشنبه در درگیری با تروریست های جبهه النصره در حومه شمال شرق شهر حماه، 13 تروریست تکفیری را به هلاکت رساندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگانی از نیروهای ارتش با همکاری گروه های دفاع مردمی با شماری از تروریست ها که اکثر آن ها عضو جبهه النصره بودند در شهرک الحمرا در حومه شمال شرقی حماه درگیر شدند.

یک مقام نظامی به سانا گفت: یکی از یگان های ارتش، حمله تروریست ها به یک مرکز نظامی در شهرک الحمرا را دفع کرد و در پی درگیری با عناصر تروریستی، 13 تن از آنها را به هلاکت رساند و خودروها و تجهیزات نظامی شان را منهدم کرد.

این مقام سوری ادامه داد که ابو عمران و ابو الزرقاوی دو سرکرده تروریست ها نیز در میان کشته شدگان هستند.

این در حالی است که هواپیماهای ارتش سوری روز گذشته نیز در حملاتی به مراکز و پایگاه های و اماکن تجمع تروریست ها در روستاها و شهرک های ریف شرقی حماه، شماری از تروریست ها را به هلاکت رساند و تجهیزات و ادوات نظامی آنها را منهدم کرد.

گروه های تروریستی در صفحات اجتماعی خود نیز اذعان کردند با کشته شدن بسیاری از نیروهای خود و نابودی تجهیزات و سلاح هایشان، خسارت های فراوانی از جانب نیروهای ارتش سوریه متحمل شدند.

تروریست های مسلح سوریه از جمله جبهه النصره و داعش از 4 سال پیش تاکنون با حمایت مالی و لجستیکی ترکیه، عربستان، قطر، اردن و رژیم صهیونیستی، جنایات متعددی در سوریه مرتکب شده اند.

خاورم**9329**1010

نظر شما