شناسهٔ خبر: 57791210 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تشکيل کميته رفع اطاله دادرسي در دادستاني تهران

صاحب‌خبر -
تشکيل کميته رفع اطاله دادرسي در دادستاني تهران
خبرگزاری آریا-دادستان تهران از تشکیل کمیته رفع اطاله دادرسی در دادستانی پایتخت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی صالحی گفت: در دوره ریاست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضاییه که دوره تحول و تعالی نام گذاری شده است، شاهد این هستیم گام‌هایی که دستگاه قضایی جهت خلق اعتماد نسبت به قوه قضاییه از طریق مردم و اعتماد سازی که در جامعه صورت می‌گیرد، نسبت به گذشته متفاوت است.
وی افزود: همکارانم در دادسرای تهران با تلاش و کوشش شبانه روزی و با اقدامات جهادی در حال انجام خدمت به مردم است که این هدف ما بوده و سعی کردیم تا فرایند‌ها و برنامه‌های خود را بر اساس اعتماد سازی بین مردم نسبت به دستگاه قضایی اجرایی کنیم.
دادستان تهران تصریح کرد: به صورت هفتگی برنامه دیدار مردمی را برقرار کرده و در این خصوص اقدام به خدمت رسانی به مردم می‌کنیم.
وی با اشاره به موضوع اطاله دادرسی، گفت: جلسات کمیته رفع اطاله دادرسی به صورت مستمر با بررسی و ارزیابی شعب دادسرای تهران در حال تشکیل است.
صالحی اظهار کرد: در حوزه زندان‌ها با توجه به سیاست کاهش جمعیت کیفری در قوه قضاییه، در حال اجرای برنامه‌های ویژه خود از جمله حضور در زندان‌ها و دیدار چهره به چهره با مددجویان و بررسی پرونده‌های آن‌ها و … هستیم.
وی با اشاره به مدیریت پرونده‌های خاص و مهم به ویژه پرونده‌های کثیرالشاکی، گفت: به صورت هفتگی با حضور ضابط و معاون دادستان مربوطه در خصوص این پرونده‌ها تشکیل جلسه می‌دهیم.

نظر شما