شناسهٔ خبر: 57787502 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

با تبریک به فدراسیون‌های کشتی و ووشو بابت افتخارآفرینی‌های اخیر؛

سجادی: منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال برای نیمکت تیم ملی هستیم/ وزارت‌خانه نتایج خوبی در جام جهانی گرفت

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون و کادر مدیریتی باید درباره برخی نارضایتی‌ها از عملکرد کارلوس کیروش در تیم ملی فوتبال ایران صحبت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت امروز پیرامون احتمال تغییر کادرفنی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: به نظرم فدراسیون و کادر مدیریتی باید در این باره صحبت کنند. در یک سال گذشته فدراسیون ما شرایط خاصی داشت و تلاش ما بود که هم وظایف نظارتی و هم پشتیبانی را انجام دهیم. ما منتظر نظر فدراسیون هستیم که تصمیمات فنی که می‌گیرند را با ما مطرح کنند. یکی از پرکارترین جام‌های جهانی که ایران در آن حضور داشت، همین دوحه بوده.

وی در ادامه بیان داشت: بنا بر دستور رئیس جمهور و معاون اول، تکالیفی بر عهده هر یک از دستگاه‌ها بود و در وزارت ورزش هم حضور کیفی و کمی تیم ایران در بازی‌ها مدنظر قرار داشت. علاوه بر مباحث ورزشی؛ نظارت بر توزیع بلیط‌ها، گران نشدن بلیط‌ها و اعزام کسانی که بلیط را خریداری کردند یا کنترل فضای فرهنگی در استادیوم حین بازی تیم ایران از جمله وظایف ما بوده که آمار نشان می‌دهد اتفاقات خوبی هم رخ داده. نتایج خوبی در رابطه با عملکرد ایران به طور کلی و وزارت ورزش و جوانان در این بازی‌ها گرفته‌ایم.

سجادی هم‌چنین تأکید داشت: خسته نباشید می‌گویم به همکارانم در وزارت ورزش و جوانان قطر برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال. در دوحه اتفاقات ارزشمندی رقم خورد و رویدادی مهم در همسایگی ما صورت گرفت. تحولاتی وجود داشت که حائز اهمیت است، امیدواریم با برنامه‌ریزی در فوتبال روز دنیا، نگاه نویی بتوانیم به فوتبال کشورمان داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره عمل‌کرد تیم ملی کشتی آزاد عنوان داشت: به همکارانم در فدراسیون کشتی برای نایب‌قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جام جهانی در آمریکا که با آن شرایطی که برای تیم رقم زدند، تبریک می گویم. تیم تحت فشار بود؛ هم کادر فنی و هم ورزشکاران اما باز هم نتایجی که به دست آمد خوب بود و حضور با اقتداری داشتیم. هم‌چنین مهد ووشوی دنیا چین است وقتی تیم ایران در رده جوانان قهرمان جهان می‌شود، نشان دهنده عزم فدراسیون این ورزش است و کاری بسیار ارزشمند است.

وی نهایتاً درباره دیدار دربی شب گذشته گفت: جای تماشاچی ها واقعا خالی بود، امیدوارم هماهنگی انجام شود تا حامیان اصلی ورزش کشور که گرما و غنا به فضاهای ورزشی می دهند در آینده نزدیک در مراکز ورزشی و استادیوم ها را داشته باشیم.

 

نظر شما