شناسهٔ خبر: 57787341 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

پرواز سه ساعت تاخیر داشت و دو چمدان رافینیا گم شد!

سفر پرماجرای ستاره برزیل به کاتالونیا

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: رافینیا پس از حضور در جام جهانی به همراه تیم ملی برزیل، می بایست از امروز به تمرینات تیم باشگاهی خود برگردد. این بازیکن اما آن گونه که در شبکه های اجتماعی گفته، در جریان پرواز به بارسلونا با مشکلاتی متعددی روبرو شده است.
پروازی که قرار بود رافینیا را به کاتالونیا برساند در لیسبون یک توقف کوتاه داشت اما همین توقف به تاخیر سه ساعته ای انجامید که رافینیا طی آن با گرسنگی در هواپیما به سر برد. او با محکوم کردن شرکت هواپیمایی (TAP پرتغال) به عدم رعایت قوانین مربوط به حقوق مسافران، به خاطر عدم ارائه غذا و نگه داشتن مسافران در هواپیما از این شرکت انتقاد کرد.
ستاره برزیلی بارسا در اینستاگرام خود با عصبانیت نوشت: می‌خواهم از TAP تشکر کنم که ما را بیش از یک ساعت در هواپیما گذاشت و اکنون به ما اطلاع می‌دهند که یک ساعت دیگر در هواپیما می‌نشینیم بدون اینکه بتوانیم از آن خارج شویم و فعلا دو ساعت به همین منوال گذشته است. من یکی از افرادی هستم که ناهار نخوردم و آنها در جواب گفتند که قرار نیست ناهار یا چیز دیگری داده شود؛ چه بی احترامی زیبایی...


رافینیا همچنین در جریان این مسافرت پردردسر دو چمدان خود را که تحویل داده را گم کرد تا با اعصاب خردی تمام راهی کاتالونیا شود. رافینها در استوری دیگری که منتشر کرده نوشته است: "یک بار دیگر از TAP متشکرم، علاوه بر این که یک پرواز را به مدت 3 ساعت (نشستن در هواپیما) به تاخیر انداختند. آنها موفق شدند دو چمدان را گم کنند."

وینگر آبی اناری ها پس از این سفر پرماجرا خود را به بارسلونا رساند و امروز در تمرین تیم زیر نظر ژاوی حضور خواهد یافت. این تیم برای دربی روز سی و یکم دسامبر مقابل اسپانیول خود را آماده می کند و سرمربی جوان بارسا امیدوار است که تا آن زمان رافینیا را در شرایطی که دوست دارد ببیند.

برچسب‌ها:

نظر شما