شناسهٔ خبر: 57782526 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

امروز در میان براندازان، هیچ چهره‌ای محبوب‌تر از رضا پهلوی نیست!

به نظر می‌رسد ناکامی و شکست‌های پی‌درپی براندازان خارج‌نشین که کاهش حمایت‌های مالی و سیاسی از آنها را شامل خواهد شد، زمینه‌ساز افزایش و شدت اظهارات خائنانه آنها باشد.  

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، روزنامه ایران نوشت: مجتبی واحدی، روزنامه‌نگار باسابقه اصلاح‌طلب که پس از فتنه ۸۸ از کشور خارج شد، با انتشار ویدیویی از خود ضمن درخواست رسمی از بیگانگان برای حمله نظامی به ایران، خواستار ترویج بیشتر خشونت علیه نیروهای انتظامی و مدافعان امنیت شد.

این فرد در ضدیت با ملت ایران از دیگر چهره‌های ضدایرانی سبقت گرفته و اعلام کرد که برای سرنگونی جمهوری اسلامی حاضر است با هر سازمان و هر دولتی همکاری کند.

واحدی با حمله به طیف دیگری از براندازان که مخالف حمله نظامی به ایران هستند، مخالفان را «احمق» و «مزدور» خطاب و تأکید کرد که جمهوری اسلامی حتی به قیمت آمدن نیروهای خارجی در ایران، باید از بین برود!

وی که سابقه فعالیت سیاسی اصلاح‌طلبانه را هم در کارنامه خود دارد، در بخش دیگری از سخنانش، به سمت تبلیغ رژیم پهلوی چرخید و گفت که امروز در میان براندازان، هیچ چهره‌ای محبوب‌تر از رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران نیست! به نظر می‌رسد ناکامی و شکست‌های پی‌درپی براندازان خارج‌نشین که کاهش حمایت‌های مالی و سیاسی از آنها را شامل خواهد شد، زمینه‌ساز افزایش و شدت اظهارات خائنانه آنها باشد.

نظر شما