شناسهٔ خبر: 5778200 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

حال و هوای شهر در آستانه استقبال از شهدای غواص

آئین وداع با پیکر مطهر «شهدای غواص» امروز دوشنبه (۲۵ خرداد) در دانشگاه تهران به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.فردا نیز پیکر پاک این شهدا از میدان بهارستان به سمت معراج شهدا( بهشت زهرا) تشییع می گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آئین تشییع پیکر پاک 270 شهید تازه تفحص شده، روز سه‌ شنبه 26 خرداد ماه از ساعت 16 از میدان بهارستان به‌سمت معراج الشهدای تهران واقع در خیابان بهشت برگزار می شود.

 

امروز نیز در دانشگاه تهران مردم ایران اسلامی با این شهدا وداع می کنند. حال و هوای شهر نیز بوی عطر شهدا گرفته است.

شهدای غواص

 

شهدای غواص

 

 28 اردیبهشت پیکرهای مطهر 270 شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور شد که از این تعداد 175 شهید غواص خط شکن در عملیات کربلای 4 با دستان بسته به شهادت رسیده بودند.


دانلود

 

 

همزمان رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام محدودیت‌های ترافیکی در زمان تشییع کاروان شهدای غواص، از شهروندان خواست با پلیس راهور همکاری‌ لازم را داشته باشند.

 

سرهنگ مرادی با اعلام اینکه این محدوده ترافیکی از ساعت ۱۳:۳۰ تا ساعت ۱۵ با حضور ماموران پلیس راهور به اجرا گذاشته می شود، تصریح کرد: پایان محدودیت ترافیکی در این مسیرها طبق پیش‌بینی‌های ما پایان مراسم یعنی ساعت ۱۸ است.

 

وی درباره جزئیات محدودیت ترافیکی نیز گفت: از سمت شمال از سه راه مجاهدین و خیابان مصطفی خمینی به سمت میدان بهارستان، از سمت جنوب از ابتدای خیابان دیالمه تقاطع خیابان امیرکبیر به سمت بهارستان، از سمت شرق از تقاطع خیابان مجاهدین و خیابان ایران به سمت بهارستان و از سمت غرب نیز از تقاطع خیابان جمهوری و ظهیرالاسلام به سمت بهارستان و همچنین دیگر خیابان های منتهی به خیابان بهارستان محدوده ممنوعیت پارک و تردد خودروها اعمال می شود.

 

پس از پایان مراسم از ساعت ۱۸ کاروان شهدا از میدان بهارستان وارد خیابان جمهوری شده و پس از آن از چهارراه استانبول وارد خیابان فردوسی به سمت جنوب می شود و از میدان امام خمینی به سمت پایانه فیاض‌بخش رفته و پس از آن نیز وارد خیابان وحدت اسلامی و خیابان بهشت، ستاد معراج شهدا می گردد.

نظر شما