شناسهٔ خبر: 57774541 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح ۳۰ طرح اشتغالزایی و عمرانی و اهدای ۲۵ جهیزیه به نو عروسان در فسا

با حضور نماینده مجلس از ۳۰ طرح اشتغالزایی و عمرانی بهره‌برداری و تعداد ۲۵ جهیزیه به نو عروسان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اهداء شد.

صاحب‌خبر -

رئیس کمیته امداد امام خمینی بخش ششده و قره بلاغ گفت: این طرح‌ها شامل افتتاح دو واحد مسکونی مددجویی و بهره برداری از یک طرح مرغ داری تخم گذار در روستای قاسم آباد به نمایندگی از ۲۶ طرح مرغ داری تخم گذار و راه اندازی طرح پهباد سم پاش بود که با حضور نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی به بهرهبرداری رسید.

فرج الله زاده گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده و زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم را هم فراهم کرده است.

او همچنین از اهدا ۲۵ سری جهیزیه نیز با حضور نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان به نوعروسان هم خبر داد و گفت: این سری جهیزیه ۵ قلم کالای اساسی شامل یخچال، ماسین لباسشویی، جارو برقی، تلویزیون و اجاق است که به نوعروسان تحویل داده شد.

نماینده مردم فسا هم در این مراسم از دو برابر شدن اعتبارات طرح‌های اشتغالزایی شهرستان فسا در سال جاری خبر داد.

فیروزی گفت: منابع کمیته امداد امام خمینی ره در سال جاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است که جهت رونق تولید و اشتغال در راستای اجرای طرح‌های اشتغال زایی به شهرستان فسا تخصیص داده شده که با پیگیری‌های صورت گرفته این میزان اعتبار نسبت به پارسال دو برابر شده و تلاش میکنیم این اعتبارات در سال آینده نیز با توجه به استقبال خانواده‌های تحت حمایت از این تسهیلات افزایش پیدا کند.

بازدید از طرح‌های اشتغال زایی و سرکشی از خانواده‌های تحت حمایت مددجویان کمیته امداد از دیگر برنامه‌های نماینده مجلس در سفر به بخش ششده و قره بلاغ بود.

نظر شما