شناسهٔ خبر: 57767969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عامل سرقت و آتش سوزی یک مهد کودک در بافق یزد دستگیر شد

یزد- ایرنا- سارقی که پس از سرقت از یک مهد کودک در شهر بافق یزد، این مکان را آتش زده بود توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش یکشنبه پایگاه خبری پلیس یزد، سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" فرمانده انتظامی بافق در این زمینه گفت: با اعلام خبری مبنی بر سرقت از مهد کودک و به آتش زدن آن، مأموران پلیس آگاهی بافق موضوع شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی و کاراطلاعاتی موفق شدند سارق را ظرف کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

این مسوول انتظامی تصریح کرد: متهم ۳۰ ساله به پلیس آگاهی انتقال و انگیزه خود را از به آتش کشیدن محل، عدم شناسایی توسط پلیس به دلیل سرقت اعلام کرد.

فرمانده انتظامی بافق خاطرنشان کرد: با تشکیل و تکمیل پرونده، متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

بافق در ۱۲۰ کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۶ فقره سرقت در تفت

فرمانده انتظامی تفت گفت: درپی دریافت اخباری مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و منازل در روستای "زردین" شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس بخش "نیر" شهرستان تفت قرار گرفت.

سرهنگ"سید رضا صادقیان" اظهار داشت: ماموران پلیس با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و پلیسی، موفق به شناسایی ۲ متهم در این خصوص شدند که پس از هماهنگی با قضائی در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد:متهمان پس رو به رو شدن با مستندات پلیس، به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و منازل به ارزش ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال در شهرستان تفت اعتراف کردند.

سرهنگ صادقیان در پایان ضمن اشاره به اینکه متهمین با دستور قضائی روانه زندان شدند از شهروندان خواست ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه اخبار را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تفت در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما