شناسهٔ خبر: 57750039 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

بذرپاش در حوزه مدیریت کلان کشور کارنامه قابل قبولی دارد

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون  انرژی مجلس در مورد معرفی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: بذرپاش در همه مسئولیت های که تاکنون داشته است کارنامه قابل قبولی دارد  و می تواند برنامه های دولت را در حوزه راه و شهرسازی عملیاتی کند.

صاحب‌خبر -

محمد طلا مظلومی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: بذرپاش کارنامه موفق در دوران مسئولیت های مختلف خصوصا در دیوان محاسبات داشته است و در بحث تفریغ بودجه گزارشات جامع و کاملی قبل از موعد به مجلس ارائه کرد.

عضو کمیسون انرژی مجلس وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را مدیری موفق خواند و اظهار داشت: بذرپاش تجارب خوبی در دوران نمایندگی مجلس به عنوان عضو هیات رییسه مجلس داشته است.

نماینده مردم بهبهان اضافه کرد: بذرپاش در همه مسئولیت های که تاکنون داشته است کارنامه قابل قبولی دارد اگر چه برخی از همکاران موضوع عدم تناسب رشته تخصصی وی را با حوزه راه و شهرسازی مطرح می کنند اما این دغدغه دوستان جای نگرانی ندارد.

مظلومی وزرات راه و شهرسازی را یکی از کلیدی ترین وزراتخانه های کشور دانست و بیان داشت: راه و شهرسازی با چندین حوزه مختلف در بخش مسکن، حمل و نقل هوایی، دریایی و ریلی در ارتباط است با توجه به تجارب وزیر پیشنهادی در قانون گذاری و اجرا پیش بینی می شود در این سمت هم موفقیت خوبی را کسب کند و بتواند برنامه های دولت را در این حوزه عملیاتی کند.

به گزارش ایرنا، مهرداد بذرپاش متولد ۱۳۵۹ در تهران است که در سال ۱۳۷۷ در رشته مهندسی صنایع، گرایش تولید صنعتی در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته و در سال ۱۳۸۲ فارغ‌التحصیل شد و دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رساند. وی دکتری تخصصی (PhD) خود را در رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه علامه طباطبایی گذراند.

بذرپاش اکنون ریاست دیوان محاسبات کشور ایران را بر عهده دارد. همچنین صاحب امتیاز و مدیرمسوولی روزنامه وطن امروز، نماینده مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی، قائم‌مقام بنیاد تعاون سپاه، معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام، رییس هیات مدیره بنیاد اجتماعی احسان، مدیرعامل شرکت توسعه صنعت و معدن تدبیر، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیرعامل پارس خودرو، مشاور اجتماعی رییس‌جمهور از دیگر مسوولیت‌هایی است که پیش از این بذرپاش به عهده داشته است.

پیش از این در دولت سیزدهم، رستم قاسمی تصدی وزارت راه و شهرسازی را بر عهده داشت که به دلیل بیماری در روزهای اخیر از سمت خود استعفا داد.

نظر شما