شناسهٔ خبر: 57722879 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

معاون وزیر ارتباطات: پاسخگویی سکوهای داخلی به مردم رضایت‌بخش است

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، گفت: در این مدت تعداد مراجعات کاربران به سکوهای داخلی بسیار زیاد بوده است که با آمادگی‌های ایجاد شده، خوشبختانه مشکلی در زیرساخت‌های فنی نداشتیم و با همکاری سکوها توانستیم به مردم از نظر پاسخگویی اطمینان خاطر دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمد خوانساری در مراسم رونمایی از پایگاه و مرکز تماس ۱۶۴۹ در حمایت از کسب و کارهای دیجیتال، با اشاره به وقایع این چند ماه اخیر که سبب شد در دستگاه‌های ذیصلاح تصمیماتی درباره مسدود کردن سکوهای خارجی گرفته شود، اظهار کرد: تصمیماتی که در این باره اتخاذ شد مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد به این ترتیب تصمیم بر آن شد تا با تعیین مصوباتی مردم بتوانند کسب و کارهای از دست رفته خود در فضای مجازی را در پلتفرم‌های داخلی بازیابی کنند.

وی افزود: همکاران ما در مهرماه تلاش زیادی انجام دادند که مجموع این تلاش‌ها که توسط نمایندگان عضو کارگروه اقتصاد دیجیتال انجام شد، منجر به تدوین آئین نامه‌ای در سریعترین زمان ممکن شد که در اختیار دولت قرار گرفت و در نیمه آبان ماه توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ و پس از تایید رئیس جمهور در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفت.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات تاکید کرد: حمایت‌های مختلفی از جمله مالی، مالیاتی در آیین نامه ذکر شده که بعضی از آنها تأمین شده و برخی دیگر نیز در دست پیگیری است.

وی گفت: در این مدت تعداد مراجعات کاربران بسیار زیاد بوده است که تبدیل به دغدغه ما برای ارائه خدمات شده است. با آمادگی‌های ایجاد شده خوشبختانه مشکلی در زیرساخت‌های فنی نداشتیم. ما با همکاری سکوها توانستیم به مردم از نظر پاسخگویی سکوها اطمینان خاطر دهیم. در این شرایط خود سکوها نیز برنامه‌های بسیار خوبی برای خدمات رسانی بهتر در نظر دارند که یکی از آنها می‌تواند بسته‌های تبلیغاتی خوشامدگویی باشد که سکوها باید آن را مورد توجه ویژه قرار داده و در این باره شفاف سازی و ظرفیت های خود را به طور واضح تشریح کنند.

خوانساری ادامه داد: ما در سامانه 1694 این ظرفیت را ایجاد کردیم تا با معرفی قابلیت های سکوها خدمات باکیفیت تری را به کاربران ارائه داده و رفع مشکل  پلتفرم ها را در قالب پنجره واحد حمایت از کسب و کارها داشته باشیم.

وی در پایا مراسم به ظرفیت‌های مزیت بخش سکوها اشاره کرد و گفت: سکوها ظرفیت‌های خود را به طور شفاف برای مردم بیان کنند تا مردم افق روشن‌تری از فعالیت‌هایشان داشته باشند. ما هم همه تلاش خود را برای تحقق این ظرفیت‌ها انجام می‌دهیم.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

نظر شما