شناسهٔ خبر: 5772106 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

محمود گودرزی:

دستور همکاری کامل با تیم های ورزش دانشگاهی را داده ایم

خبرگزاری پانا: وزیر ورزش و جوانان بر حمایت کامل این وزارت خانه از ورزش دانشجویی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا ، دكتر محمود گودرزی که پس از سخنان وزیر علوم پشت تریبون رفته بود در ابتدا گفت: در خصوص حمایت همه جانبه از تیم های ملی ورزش دانشجویی دستور قاطع داده شده تا همه فدراسیون ها حمایت لازم را از ورزشکاران خود داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت یونیورسیاد ادامه داد: سطح دانشجویان در اکثر رشته ها در سطح قهرمانان جهان است.من به عنوان های مختلف در کنار تیم های مختلف دانشجویی بوده ام و دیده ام که آنها در چه سطح بالایی قرار دارند و ما باید به این مهم بیش از پیش توجه كنیم .

گودرزی افزود: این حضور باید در بعد فرهنگی هم توجهات  و ملزومات خود را داشته باشد زیرا تیم های دانشجویی از دو بعد ورزشی و دانشگاهی حائز اهمیت هستند، بنابراین حضور این تیم ها در میادین ورزشی با دیگر ورزشکاران متفاوت است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: دانشجو عصاره یک جامعه است و باید نوع رفتارش به لحاظ سطح فرهنگی و فنی با سایر بخش ها متفاوت باشدكه یكب از مصادیق آن  حضور منضبط ورزشکاران دانشجو در بحث های اخلاقی، فرهنگی و فنی مسابقات است كه در این زمینه ورزشکاران ما باید به این موضوع بیشتر توجه كنند.

 

پس از پایان سخنرانی گودرزی طی مراسمی از فدراسیون های فعال در ورزش دانشگاهی تجلیل به عمل آمد. 

نظر شما