شناسهٔ خبر: 57716803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

از هرگونه تلاشی برای حل مشکلات رانندگان دریغ نخواهیم کرد

استاندار قزوین گفت: یکی از آخرین توطئه‌های دشمنان با توجه به ناکامی‌هایی که در توطئه‌های شوم خود داشتند، تأثیرگذاری بر صنعت حمل و نقل و ایجاد خدشه در مسیر کالا رسانی به مردم بود که در این زمینه خیلی تلاش کردند ولی رانندگان مانند همیشه دِین خود را به جامعه ادا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی شامگاه شنبه در حاشیه حضور در جمع راهداران شهرستان قزوین گفت: همانگونه که تلاش می‌کنیم حوادث برای مردم کاهش یابد، باید تلاش کنیم حوادث برای راهداران هم کاهش پیدا کند و از هرگونه تلاشی برای برطرف شدن مشکلات آن‌ها دریغ نخواهیم کرد.

استاندار قزوین ادامه داد: یکی از وظایف اصلی حاکمیت راهداری است و برطرف شدن مشکلات راهداران یکی از وظایف مسئولان است، مسئولان هم ناآشنا با زحمات راهداران نیستند و با کمک یکدیگر باید این مشکلات را از بین برد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: در کنار یکدیگر این باور را داریم که آرمان‌های کشور و انقلاب پابرجاست و بر آرمان‌های خود پافشاری می‌کنیم و اعتقاد داریم که کشور ایران کشوری نیست که غیر از ملت ایران برای آن تصمیم بگیرند و به طور قطع تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

نظر شما