شناسهٔ خبر: 57703284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

در حین گشت و کنترل صورت گرفت؛

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در سه شهر مازندران / جمع آوری بیش از 200 رشته دام هوای صید پرندگان

موج نیوز

مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان حین گشت و کنترل در شهرهای آمل، ساری و بهشهر- میانکاله از شکارچیان غیرمجاز 12 قبضه سلاح شکاری، لاشه بیش از 20 قطعه پرنده کشف و ضبط و مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرهای فریدونکنار و بابلسر بیش از 200 رشته دام هوایی صید پرندگان و پایه دام را جمع آوری و تخریب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در آمل مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی (منطقه داوودکلا، حاجی دلا، دابودشت و تینه لاریجان ) از چهار شکارچی غیرمجاز ۴ قبضه سلاح شکاری و لاشه یک قطعه کبک کشف و ضبط و در ادامه مأموریت ها ۱۴ رشته دام هوایی شکارچیان تخریب و یک قطعه خوتکا گرفتار در دام هوایی شکارچیان رها سازی شد.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی ۴۱ رشته دام هوایی صید پرندگان و ۸۲ عدد پایه دام را جمع آوری و تخریب کردند.

در بابلسر مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در اراضی آیش شهرک صنعتی ۳۵ رشته دام هوایی و ۷۰ عدد پایه دام را جمع آوری و تخریب کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی ( آب بندان ها، مناطق جنگلی اجارستاق و لارما و منطقه خاریک ) از متخلفان ۶ قبضه سلاح شکاری، لاشه سه قطعه پرنده کنار آبزی و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

در بهشهر مأموران یگان حفاظت پناهگاه حیات وحش میانکاله طی دو مأموریت حین گشت وکنترل شبانه در منطقه آبندان زینوند و منطقه علیجان تاش تالاب بین المللی میانکاله شکارچیان غیرمجاز را به همراه ۲ قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ، لاشه ۲۱ قطعه چنگر و دو رشته تور مخصوص صید پرندگان کشف و ضبط کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما