شناسهٔ خبر: 58587931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

در حین گشت و کنترل صورت گرفت؛

کشف و ضبط 29 قبضه سلاح شکاری در مازندران

موج نیوز

مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان مازندران حین گشت و کنترل در شهرهای نوشهر، بابلسر، آمل، بابل، ساری، میاندورود، بهشهر و میانکاله ازشکارچیان غیرمجاز 29 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی از شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نور حین گشت و کنترل در منطقه سردکن بلده از شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

در شهرستان بابلسر نیز مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در مناطق آیش رودبست و آیش کله بست از شکارچیان غیرمجاز ۱۵ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آمل حین گشت و کنترل در منطقه نشل از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط و در مأموریت دیگری در منطقه دابودشت ۱۲ رشته دام هوایی جمع آوری کردند.

در شهرستان بابل مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی از شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۷ قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ، لاشه یک طاقه قرقاول و لاشه ۳ قطعه کبوتر کشف و ضبط کردند.

در شهرستان میاندورود هم، مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از دو شکارچی غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع هزار جریب از شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

 مأموران پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از صیادان غیرمجاز ۲۵ قطعه ماهی و چند رشته تور ماهیگیری کشف و ضبط کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما