شناسهٔ خبر: 5770016 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرهنگ مرادی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران خبرداد

اعمال محدودیت ترافیکی در محدوده تشییع پیکر شهدای غواص

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح محدویت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهدای غواص پرداخت.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مرادی، رئیس مرکز اطلاع‎رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت‌و‌گو با حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: مراسم تشییع پیکر شهدای غواص فردا (سه شنبه) 16 با حضور مقامات کشوری و لشگری و مردم در ضلع شرقی میدان بهارستان، جنب درب غربی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 15 روز سه شنبه اعمال می‌شود که بر همین اساس به منظور تسهیل در ترافیک تمهیداتی پیش بینی شده که این محدودیت‌ها در محدوده‌ها و مسیرهای منتهی به میدان بهارستان از شمال، از جنوب و از سمت شرق به میدان بهارستان، محدودیت تردد ممنوع داریم و در صورت نیاز، محدودیت‌های توقف ممنوع نیز با توجه به شرایط ترافیکی، ممنوعیت توقف نیز در مسیرها اعمال خواهد شد.

این مقام مسئول پلیس عنوان کرد: مراسم که از ساعت 16 روز سه شنبه از میدان بهارستان آغاز می‌شود، ابتدا شرکت کنندگان از خیابان جمهوری تقاطع استانبول به سمت خیابان فردوسی جنوب و در ادامه از میدان امام خمینی به سمت پایانه فیاض بخش حرکت می‌کنند و از آن‌جا به سمت خیابان وحدت، خیابان بهشت و در نهایت وارد ستاد معراج شهدا می‌شوند و حدود ساعت 18 مراسم تشییع به پایان می‌رسد.

وی در پایان افزود: عوامل پلیس به جهت پوشش ترافیکی از ساعت 13:30 دقیقه فردا در مسیرها و معابر میدان بهارستان مستقر هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما