شناسهٔ خبر: 57694255 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

«بذرپاش» مدیر اجرایی شایسته با سوابق موفق مدیریتی است

تهران- ایرنا- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه را مدیر اجرایی شایسته با سوابق مدیریتی موفق ارزیابی کرد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، در مورد معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: عملکرد بذرپاش در دوره مجلس نهم مورد رضایت است همچنین وی مدیریت موفقی بر دیوان محاسبات داشته است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس توانمندی مدیریتی بذرپاش در مسئولیت های متعدد را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: در دیداری که نمایندگان با رهبر انقلاب داشتند، از دیوان محاسبات به خاطر عملکرد مدیریتی بذرپاش تجلیل شد.

پورابراهیم با بیان اینکه بذرپاش مدیر اجرایی شایسته‌ای است، تصریح کرد: وزرات راه و شهرسازی، وزارتخانه‌ای مهم برای حل مشکلات مردم است، لذا نمایندگان هم به صورت کامل از وی برای حضور در وزرات راه و شهر سازی حمایت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، مهرداد بذرپاش فارغ‌ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی و سوابقی نظیر رئیس کل دیوان محاسبات کشور، عضو هیات‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی، معاون رئیس‌ جمهوری و رئیس سازمان ملی جوانان، معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، مدیر عامل گروه‌های خودروسازی سایپا و پارس خودرو را در کارنامه خود دارد.

نظر شما