شناسهٔ خبر: 57682443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس جمهور در دهستان مرزی لانو:

نگاه دولت سیزدهم رفع محرومیت از چهره مناطق مرزی و روستاها است

آیت الله رئیسی با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم رفع محرومیت از چهره مناطق مرزی و روستاها است، گفت: روستاها باید به عنوان یک مجموعه تولیدی موثر فعال‌تر شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، که در اولین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت به خراسان جنوبی سفر کرده است، صبح امروز جمعه (۲۵ آذر) در دومین روز این سفر دو روزه در مرکز دهستان مرزی لانو بخش درح شهرستان سربیشه حضور یافت و مردم مرزنشین دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در بین مردم این منطقه مرزی شهرستان سربیشه، اظهار کرد: نگاه دولت و نیروهای انقلابی به این منطقه مرزی و کم برخوردار رفع محرومیت و مشکلات است.

آیت الله رئیسی در ادامه گفت: امروز همه بسیج هستند تا مشکلات مردم در این منطقه مرزی با تلاش همگان و پیگیری و پشتیبانی دولت که وظیفه اش است و سپاه که در این منطقه خدمت رسانی می کند این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه امروز مشاهده می کنیم که کارهای بسیاری برای رفع محرومیت در این منطقه در حال انجام است، عنوان کرد: سپاه با تلاش جهادی روستاها را آبرسانی می کند و حضور روستاییان در روستاها بسیار برای دولت سیزدهم اهمیت دارد.

رئیس جمهور متذکر شد: ترک روستا خیلی ساده است اما حاشیه نشینی در شهرها مشکلی را حل نمی کند بلکه بر مشکلات و آسیب ها می افزاید.

آیت الله رئیسی در ادامه افزود: این روستا و منطقه باید به عنوان یک مجموعه تولیدی موثر فعال‌تر شود؛ خوشبختانه زنان و مردان در روستاها فعال هستند و شهرها نیز از محصولات تولیدی آنان بهره مند می شوند.

وی در پایان خطاب با مردم مرزنشین دهستان لانو، تأکید کرد: با تلاش خودتان و حمایت دولتی باید کمک شود تا چهره این مناطق روستایی و مرزی در مدت کوتاهی عوض کنیم.

نظر شما