شناسهٔ خبر: 57639845 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کشف داروهای قاچاق از خودرو ساینا

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف داروهای قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد در شرق تهران خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در حال گشت زنی به یک دستگاه خودرو ساینا که وسایلی را روی صندلی عقب با روپوشی پوشانده بود مشکوک و برای بررسی بیشتر به خودرو مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه راننده به محض مشاهده خودروی پلیس با سرعت متواری شد افزود: ماموران به سرعت وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار خودرو متوقف و متهم دستگیر شد، در بررسی اولیه از داخل خودرو یک هزار و ۷۰۰ بسته انواع قرص خارجی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهم ۳۴ساله با پوشش لباس و پارچه‌ها قصد گمراه کردن ماموران و پنهان کردن داروهای قاچاق را داشت ادامه داد: وی در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل کالای قاچاق از یکی از شهرهای غربی کشور به قصد تحویل در تهران اعتراف کرده و کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی پلیس برخورد با قاچاق کالا است، خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما