شناسهٔ خبر: 57625928 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح دفتر خدمات سلامت در هشترود

دفتر خدمات سلامت تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در شهرستان هشترود افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

این دفتر صدور کارت بهداشت، اجرای خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی اصناف و اماکن عمومی، آموزش بهداشت اصناف و صدور گواهینامه بهداشتی را انجام خواهد داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود در آیین افتتاح این دفتر از وعده ۵ میلیارد تومانی وزارتخانه برای تعویض و تجهیز دستگاه‌های آزمایشگاه بیمارستان امام حسین (علیه السلام) خبر داد.

دکتر سلیمان جعفرزاده گفت: برای رفع مشکل آزمایشگاه هم ۵ میلیارد تومان از وزاتخانه قول گرفته ایم، اما هنوز تخصیص نیافته است تا بتوانیم از آن در تجهیز آزمایشگاه استفاده کنیم.

او  گفت: با توجه به اینکه اکثر لوازم آزمایشگاه فعلی بیمارستان قدیمی است و بعضی از قطعات نیز در مواقعی با مشکل مواجه می‌شوند و تهیه قطعه جدید نیز برای این دستگاه هم زمان بر است و گا‌ه پیدا نمی‌شود به همین دلیل قرار بر این شد که در سریع‌ترین زمان همه قطعات کهنه آزمایشگاه تعویض و لوازم جدید و به روز جایگزین قطعات کهنه شود.

او اضافه کرد: دستگاه CRM به تازگی در بیمارستان نصب شده و در اختیار بیمارانی که اعمال جراحی و ارتوپدی انجام داده اند قرار گرفته است و در این مورد مشکلی نداریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود افزود: خوشبختانه مجوز استخدام ۴ راننده جدید آمبولانس صادر شده است که به زودی مراحل استخدام آن‌ها نهایی می‌شود و برای مقاوم سازی بیمارستان امام حسین (ع) نیز مبلغ ۷ میلیارد تومان تخصیص یافته و با یک شرکت قرار اجرای کار منعقد شده است.

دکترجعفرزاده  یادآور شد: دستگاه سی تی اسکن نیز تحویل داده شده است، اما برای نصب و قطعات جانبی آن هزینه جداگانه‌ای مورد نیاز بود که با تامین آن و اتمام عملیات مقاوم سازی ساختمان، مکان نصب این دستگاه به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما