شناسهٔ خبر: 57603216 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

معرفی کتاب «محرمانه‌های زنانه» در گنجینه خانواده

در هفدهمین نشست گنجینه خانواده، کتاب «محرمانه‌های زنانه» با حضور نویسنده کتاب، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا تراشیون»، در فرهنگسرای خانواده معرفی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، در کتاب محرمانه‌های زنانه تلاش شده در قالب ۴۰ نکته، رازهای زندگی زن موفق با بهره‌گیری از آیات و روایات معصومین(ع) تبیین شود.

کتاب محرمانه‌های زنانه رازهای زندگی زن موفق با رویکرد دینی و تربیتی از سوی دفتر نشر معارف سال ۱۴۰۰ در قطع رقعی منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: یکی از دغدغه‌های همیشگی و مهم در زندگی خانوادگی این است که گاهی زن و مرد جایگاه خود را فراموش می‌کنند؛ بدین معنا که برخی زنان در جایگاه زن و گروهی از مردان در جایگاه مرد در خانه به ایفای نقش نمی‌پردازند. سبک زندگی امیرالمؤمنین(ع) و فاطمه زهرا(س) نشان می‌دهد که زهرای مرضیه(س) در زندگی‌شان در جایگاه یک بانوی خانه و امیرالمؤمنین(ع) در جایگاه یک مرد و شوهر قرار داشتند.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه معرفی کتاب، می‌توانند سه‌شنبه ۲۲ آذرماه، ساعت ۱۰، به فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرید.

نظر شما