شناسهٔ خبر: 57586214 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک در آذر 1401

صاحب‌خبر -

شرکت مکث موتور به‌تازگی از طرح پیش فروش خود رونمایی کرده است. در ادامه شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک در آذر 1401 خواهد آمد.

صنعت خودروی ایران به دو قطب شرکت‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی تقسیم می‌شود. خودروسازان خصوصی با مونتاژ محصولات چینی و عرضه آنها در بازار داخلی، نقش مهمی ایفا می‌کنند. مکث موتور طی سال‌های اخیر موفق شده با عرضه خودروهای جذاب و باکیفیت اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک در آذر ماه

تازه‌ترین محصول مکث موتور، پیکاپ کلوت اتوماتیک است که به‌زودی با مدل 1402 در آذر ماه به فروش می‌رسد. مشتریان این خودروساز تمایل زیادی به خرید نسخه اتوماتیک پیکاپ کلوت نشان داده‌اند و همین باعث شده تا این مجموعه صنعتی اقدام به ایجاد طرح فروش ویژه با مدل 1402 کند.

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک

پیش پرداخت این طرح 650 میلیون تومان است و میزان سود مشارکتی که در نظر گرفته شده، 18 درصد سالیانه خواهد بود. علاوه بر این مابقی مبلغ خودرو وقتی دریافت می‌شود که دعوتنامه برای متقاضیان ارسال شود و هزینه سود مشارکت نیز کسر گردد. گفته شده موعد تحویل این محصول سه ماهه است و از اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می‌شود.

اگر از جمله متقاضیان این طرح هستید می‌بایست از روز سه‌شنبه مورخ 15 آذر ماه 1401، در شوروم مرکزی یا نمایندگی‌های مجاز مکث موتور حضور پیدا کنید و نسبت به ثبت نام اقدام فرمایید. در ادامه با مشخصات کلی پیکاپ کلوت اتوماتیک آشنا می‌شویم.

همچنین بخوانید:

مقایسه پیکاپ مکث کلوت با فوتون تونلند G7

مشخصات فنی و امکانات پیکاپ کلوت اتومات

زیر کاپوت مکث کلوت اتوماتیک یک پیشرانه پرتوان 2.4 لیتری توربوشارژ تعبیه شده که می‌تواند حداکثر قدرت 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را تولید کند. نیروی محرکه این پیکاپ از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به محور جلو انتقال پیدا می‌کند. دیفرانسیل‌های این خودرو با قدرت بی‌نظیری که دارند به رانندگان امکان تردد در مسیرهای گل‌ولای و کویری می‌دهند.

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک

از جمله تجهیزات ایمنی مکث کلوت اتومات می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ترمز ترکیبی، سیستم ترمز کمکی، سیستم پایداری الکترونیک، قفل ایمنی کودک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و سیستم ضد سرقت یا ایموبلایزر اشاره کرد. همچنین امکانات رفاهی این پیکاپ شامل موارد زیر می‌شود:

کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، مانیتور لمسی 8 اینچی، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، کامپیوتر سفری، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، لاستیک زاپاس فول سایز و پوشش ضد خش قسمت بار.

نظر شما