شناسهٔ خبر: 57585293 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر

فن‌دایک: ادامه بازی‌های جام‌جهانی را نمی‌بینم/ قهرمانی آرژانتین؟ برایم اهمیتی ندارد

کاپیتان تیم ملی هلند گفت: دیگر ادامه بازی‌های جام‌جهانی را نمی‌بینم و قهرمانی آرژانتین یا تیمی دیگر هم برایم اهمیتی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _ جمعه هجدهم آذر _ تیم‌های ملی فوتبال هلند و آرژانتین از ساعت ۲۲:۳۰ در چارچوب دومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه ملی لوسیل با قضاوت آنتونیو متئو لاهوز برابر یکدیگر قرار گرفتند. پس از ۱۲۰ دقیقه جذاب با تساوی دو بر دو، آلبی سلسته چهار بر دو در ضربات پنالتی پیروز شد و باید در نیمه‌نهایی با کرواسی مقابله کند. هلند نیز حذفی تراژدی‌وار در جام‌جهانی داشت.

در ضربات پنالتی، ویرجیل فن‌دایک، کاپیتان تیم ملی هلند، توپ را برداشت و زننده نخستین ضربه بود؛ اما شوت او به سمت راست دروازه آرژانتین رفت که با واکنش دیدنی امیلیانو مارتینز همراه، و همین پنالتی در نهایت به حذف هلند از جام‌جهانی منجر شد.

فن‌دایک: ادامه بازی‌های جام‌جهانی را نمی‌بینم!/ قهرمانی آرژانتین؟ برایم اهمیتی ندارد

فن‌دایک همچنین در جریان بازی درگیری شدیدی با لئاندرو پاردس داشت و ضربه وی به هافبک آرژانتین موجب تشدید درگیری و جدل میان بازیکنان دو تیم شد.

ویرجیل فن‌دایک پس از پایان این دیدار در گفت‌وگویی اظهار کرد: ادامه بازی‌های جام‌جهانی را تماشا نخواهم کرد.

وی همچنین در پاسخی عجیب به پرسش یک خبرنگار مبنی بر اینکه به نظرت آرژانتین قهرمان خواهد شد یا خیر، گفت: به این مسئله و قهرمانی آرژانتین یا تیمی دیگر اهمیتی نمی‌دهم. من دیگر بازی‌های جام را تماشا نمی‌کنم.

کاپیتان لاله‌های نارنجی همچنین درباره شکست مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی و از دست رفتن ضربه‌اش تصریح کرد: ما برای ضربات پنالتی تمرینات زیادی انجام داده بودیم و همه شوت‌هایمان درون چارچوب بود تا امشب! این باعث می‌شود شما بسیار ناامید شوید و خیلی درد دارد.

فن‌دایک: ادامه بازی‌های جام‌جهانی را نمی‌بینم!/ قهرمانی آرژانتین؟ برایم اهمیتی ندارد

فن‌دایک ادامه داد: از دست رفتن پنالتی به همه‌چیز مربوط می‌شود، برایم سخت بود. ضربه پنالتی‌ام می‌توانست کمی بیشتر به سمت گوشه دروازه آرژانتین باشد. متاسفانه این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. زمان تمرین دوباره فرارسیده و من این کار را برای تورنمنت‌های بعدی انجام خواهم داد.

نظر شما