شناسهٔ خبر: 57567751 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

امام جمعه کرج: دفاع مقدس امروز در فضای مجازی است/ بیشترین شهید و اسیر را در فضای مجازی داریم

حسینی همدانی امام جمعه کرج گفت: فضای مجازی به خط تهاجمی دشمن تبدیل شده است که در آن با استفاده از تجهیزات با کمک برخی افراد مانند ورزشکاران و بازیگران به صورت شبانه روزی علیه ما عملیات می کنند تا ذهن و عقاید مردم را تحت کنترل دربیاورند، آن را تغییر دهند و مقاصد خودشان را پیش بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، امام جمعه کرج با بیان اینکه دائما در معرض حملات سایبری دشمنان برای ضربه زدن به مردم و انقلاب قرار داریم گفت: همانطور که هموطنانی توانسته‌اند موشک بسازند و حوزه نظامی را به موفقیت برسانند، عده‌ای هم باید در حوزه فضای مجازی قدرتمند عمل کنند.

سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۸ آذرماه کرج با بیان اینکه ایران قوی باید در فضای مجازی ظاهر شود، گفت: امروز دفاع مقدس در فضای مجازی است و بیشترین شهید، تلفات و اسیر را در این فضا داریم زیرا شیطان مدیریت آن را برعهده دارد.

حسینی همدانی گفت: فضای مجازی به خط تهاجمی دشمن تبدیل شده است که در آن با استفاده از تجهیزات با کمک برخی افراد مانند ورزشکاران و بازیگران به صورت شبانه روزی علیه ما عملیات می کنند تا ذهن و عقاید مردم را تحت کنترل دربیاورند، آن را تغییر دهند و مقاصد خودشان را پیش بگیرند.

وی ادامه داد: دائما در معرض حملات سایبری دشمنان برای ضربه زدن به مردم و انقلاب قرار داریم.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: یکی از واجبات نظام پرداختن جدی به موضوع فضای مجازی است و همانطور که هموطنانی توانسته‌اند موشک بسازند و حوزه نظامی را به موفقیت برسانند، عده‌ای هم باید در حوزه فضای مجازی قدرتمند عمل کنند زیرا به گفته امامین انقلاب ما می توانیم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید مسیر قرآنی را در فضای مجازی پیش‌بگیرند تصریح کرد: متولیان امر اگر در این بخش به دستورهای قرآنی توجه نکنند، شکست می‌خوریم.مسئولان در بخش نظامی به نکات قرآنی توجه داشتند و موفق شدند، به خصوص آیه ۶۰ سوره انفال که خداوند در آن می‌فرماید "هرچه می‌توانید قوت و قدرت خود را زیاد کنید تا به وسیله آن دشمن خود و دشمن خدا را بترسانید".

وی با اشاره به اینکه آرایش جبهه انقلاب باید درخصوص فضای مجازی از انفعال خارج شود و حتما موضع انقلابی پیدا کند و در این خصوص قرارگاهی تشکیل شود، گفت: باید بدانیم که در دهه پنجم انقلاب به تعداد تلفن‌های همراه، بدون هیچ مجوزی رسانه داریم و این یک ظرفیت است.

نماینده ولی فقیه در البرز اظهار کرد: دشمن در فضای مجازی حکمرانی می‌کند و باید مقابل حکومت، حکومت تشکیل داد، دشمن با تمام ابزار تلاش می‌کند تا استقلال، آزادی و ایمان را از شما بگیرد و شما را اسیر کند.

وی ادامه داد: تمام آمریکا بر وعده‌های دروغ به ملت‌ها بنا شده است، درخصوص برجام نیز حرکتی جز فریب نداشتند و عده‌ای از دولت قبل هم دانسته و ندانسته فریب آنان را خوردند.

امام جمعه کرج افزود: امروز هم در بحث مذاکرات با حقه و دغل وارد شدند اما دولتمردان این دوره فریب آنان را نمی‌خورند، بنابراین دشمن روش ایجاد اغتشاش را درپیش گرفته که تیرشان به سنگ خورد اما دشمن بداند براساس وعده خدا، به‌زودی نابود می‌شود و حزب‌الله غالب خواهد شد.

حسینی همدانی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به شدت رو به افول و وضعیت خارجی و داخلی آن‌ها آشفته است و هنوز نتوانسته اند کابینه تشکیل دهند. فلسطینی ها در طول یک ماه، هزار عملیات علیه اسرائیل انجام داده است که در کنار آن عملیات‌های سایبری و هکری را نباید فراموش کرد.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما