شناسهٔ خبر: 57561728 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

بازی Death Stranding 2 با یک تریلر معرفی شد

Gamingbolt

صاحب‌خبر -

سرانجام طی مراسم The Game Awards 2022 بازی Death Stranding 2 با یک تریلر سینمایی جذاب معرفی شد و هواداران کوجیما را به‌وجود آورد.

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و شایعات مختلف، بالاخره بازی جدید استودیو کوجیما پروداکشنز معرفی شد. شاید خیلی‌ها منتظر یک عنوان جدید بودند اما هیدئو کوجیما با رونمایی از بازی Death Stranding 2 همه را غافلگیر و شگفت‌زده کرد! لئا سیدو، نورمن ریداس و تروی بیکر بازگشته‌اند و این دنباله رسمی قرار است به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر شود.

در این تریلر جذاب و سینمایی، لئا سیدو را می‌بینیم که نوزادی در دست دارد و با فرار از دست دشمنانی ناشناس، در تلاش است تا جان آن نوزاد را نجات دهد. به‌نظر می‌رسد بازی Death Stranding 2 از لحاظ بازه زمانی، چندین‌سال پس از اتفاقات نسخه اول جریان خواهد داشت؛ زیرا نورمن ریداس را با ظاهری شکسته‌تر و گیسوانی سفید می‌بینیم! در ادامه می‌توانید این تریلر نفس‌گیر را مشاهده کنید.

بازی دث استرندینگ 2 هنوز در مراحل توسعه قرار دارد و مشخص نیست چه زمانی عرضه خواهد شد؛ خود هیدئو کوجیما نیز با حاضر شدن در مراسم گیم اواردز سال 2022، به این نکته اشاره کرد. علاوه‌بر این، بازیساز کهنه‌کار ژاپنی پروسه ساخت یک بازی کوچک‌تر را تایید کرد که هنوز هیچ اطلاعاتی از آن در اختیار نیست و به احتمال زیاد به این زودی‌ها منتشر نخواهد شد.

خبر ساخت نسخه دوم دث استرندینگ و انتشار تریلر رونمایی از این بازی، برای بسیاری از گیمرها خوشحال‌کننده خواهد بود؛ زیرا آن‌ها ز همین حالا می‌توانند خودشان را برای یک ماجراجویی پیچیده دیگر به سبک کوجیما آماده کنند! قسمت اول بازی Death Stranding در سال 2019 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و دو سال بعد، به ترتیب برای کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن 5 به انتشار درآمد. باید ببینیم آیا بازی دث استرندینگ 2 هم از چنین روندی پیروی خواهد کرد یا خیر.

نظر شما