شناسهٔ خبر: 57552100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قهرمانی بانوان همدان در لیگ فریزبی کشور

سینا بیدمشکی

سخنگوی هیأت ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: مرحله پایانی لیگ دیسک طلایی بانوان طی سه روز در کرمان برگزار شد و فریزبی‌کاران استان همدان با غلبه بر اصفهان قهرمان مسابقات کشوری فریزبی شدند. 

صاحب‌خبر -

میثم ناصرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: لیگ فریزبی بانوان کشور با راهبری سازمان ورزش‌های تفریحی و رقابتی و به همت انجمن فریزبی با مشارکت حدود ۹۰۰۰ نفر از استان های مختلف برگزار شد و به مرحله پایانی رسید؛ در مرحله پایانی این مسابقات به میزبانی کرمان توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. 

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها که با عنوان دومین دوره لیگ دیسک طلایی برگزار شد، ۱۰ تیم از استان‌های اصفهان، فارس، یزد، کرمان، تهران، بوشهر، همدان، سیستان و بلوچستان، سمنان و مرکزی طی سه روز در رشته آلتیمیت با هم به رقابت پرداختند.

ناصرنژاد تصریح کرد: در روز اول رقابت‌های فریزبی بانوان کشور در رشته آلتیمیت که به میزبانی شهر ماهان کرمان برگزار شد، ۱۰ تیم در ۴ گروه با هم به رقابت پرداختند که تیم‌های زیر به مرحله تک حذفی صعود کردند.

گروه A : کرمان و سمنان

گروه B: سیستان و بلوچستان و مرکزی

گروه C: فارس و تهران

گروه D: همدان و اصفهان

در روز دوم مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی (تک حذفی) نیز نتایج زیر حاصل شد:

بازی اول: مرکزی-کرمان. برنده: مرکزی

بازی دوم: فارس-اصفهان. برنده: اصفهان

بازی سوم: سمنان-سیستان و بلوچستان. برنده: سیستان و بلوچستان

بازی چهارم: تهران-همدان برنده: همدان

لازم به ذکر است؛ در پایان روز دوم این رقابت‌ها تیم‌های مرکزی، اصفهان، سیستان و بلوچستان و همدان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که نتایج زیر حاصل شد:

بازی اول: اصفهان – سیستان و بلوچستان برنده: اصفهان

بازی دوم: مرکزی-همدان برنده: همدان

در پایان تیم‌های مرکزی و سیستان و بلوچستان به رده بندی و تیم‌های اصفهان و همدان به فینال راه یافتند که در بازی فینال تیم همدان با نتیجه ۶ به ۵ به اصفهان غلبه کرد و قهرمان مسابقات کشوری فریزبی شد و مسابقه رده بندی نیز تیم استان سیستان و بلوچستان با نتیجه ۷ بر ۳ تیم استان مرکزی را مغلوب کرد و به عنوان سومی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

انتهای پیام

نظر شما