شناسهٔ خبر: 57530883 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ادعای سنتکام در خصوص تحرکات قایق گشتی ایران در تنگه هرمز/ مجرم شناخته شدن سازمان ترامپ در جرایم مالیاتی/ مخالفت دمشق با برگزاری دیدار رؤسای جمهور سوریه و ترکیه

ادعای سنتکام در خصوص تحرکات قایق گشتی ایران در تنگه هرمز، مجرم شناخته شدن سازمان ترامپ در جرایم مالیاتی و مخالفت دمشق با برگزاری دیدار رؤسای جمهور سوریه و ترکیه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، عضو ارشد حزب حاکم «عدالت و توسعه» ترکیه از مخالفت دمشق با برگزاری دیدار بین رئیس‌جمهوری سوریه و همتای ترک وی خبر داد.

- وزیر امور خارجه با معاون رئیس مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین دیدار کرد.

- فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی برخورد «ناامن و غیرحرفه‌ای» یک فروند قایق گشتی ایران با دو ناو آمریکایی در حال عبور از تنگه هرمز شد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا طی اظهاراتی مداخله‌جویانه، گفت که کشورش به اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد متعهد است.

- هیأت منصفه دادگاهی در نیویورک، شرکت خانوادگی رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را در جرایم مالیاتی گناهکار شناخت.

- سخنگوی کاخ سفید در واکنش به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهوری چین به عربستان گفت که واشنگتن به متحدان خود نمی‌گوید چه روابطی داشته باشند.

- خبرگزاری «بلومبرگ» گزارش داد که مسکو در حال بررسی نحوه پاسخ به تصمیم هفت کشور صنعتی جهان موسوم به «گروه ۷ » که برای قیمت نفت روسیه سقف تعیین کرده‌اند، است.

 

نظر شما