شناسهٔ خبر: 57524686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

انتقاد صریح نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان از اختصاص ندادن تریبون به دانشجویان بلوچ + فیلم

‎در دیدار نماینده ولی فقیه استان سیستان بلوچستان با دانشجویان دانشگاه این شهر گروهی از دانشجویان بلوچ از اجازه پیدا نکردن جهت بیان مطالباتشان گلایه مند بودند که این موضوع باعث انتقاد صریح نماینده ولی فقیه نسبت به برگزارکنندگان برنامه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، ‎در دیدار آیت الله محامی ، نماینده ولی فقیه در استان سیستان بلوچستان با دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان به مناسبت روز دانشجو، گروهی از دانشجویان بلوچ از اجازه پیدا نکردن جهت بیان مطالباتشان گلایه مند بودند که این موضوع باعث انتقاد صریح نماینده ولی فقیه نسبت به برگزارکنندگان برنامه شد.

در این همایش که در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید، آیت الله محامی با تاکید بر اینکه در این برنامه ها باید صدای منتقدین و دانشجویان شنیده شود گفت: اگر‌ شما این کارهایتان (عدم اجازه حرف زدن به منتقدین) را انجام دهید من دیگر دانشگاه نمی آیم و دانشجویان را به دفترم دعوت می‌کنم، من هم پارسال و هم امسال شرط کردم هرکس متقاضی است اجازه حرف زدن را داشته باشد، جسارت و شهامت داشته باشید و بگذارید همه حرف هایشان را بزنند، اگر‌ شما درست کار کرده باشید نباید ترسی داشته باشید.

امام جمعه زاهدان افزود: اگر درست کار کردید دفاع کنید و اگر کوتاهی کردید جبران و اصلاح کنید.

آیت الله محامی بیان کرد: می‌خواهید ظاهرسازی‌کنید در این جلسات به بهانه روز دانشجو برنامه ای برگزار شد و گزارشی به بنده یا باقی ارائه شود، این وضع جلسه نشد که گروهی برای ما کف و سوت بزنند و صلوات بفرستند، این جلسه نشد.

وی در انتها گفت: شما بر اساس حرف مقام معظم رهبری باید یک دانشجوی فهیم، آزاد، متعهد، مطالبه گر تربیت کنید که حرف حق را بزند و پایبند به حرفش هم باشد.

<div id="video-display-embed-code_1844808" ><script type="text/JavaScript" src="snn.ir/fa/news/play/embed/1047534/1844808?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما