شناسهٔ خبر: 57501387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ایجاد جاذبه بصری زیبا در فضای سبز منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه ضمن بازبینی و طراحی جدید با کاشت گونه‌های سازگار با شرایط محیطی، اقدامات مؤثری برای ایجاد طراوت، جذابیت‌های بصری و چشم نواز شهری در سطح منطقه انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، حسن محمدحسینی با تأکید بر اهمیت کاشت نشاءهای رنگارنگ فصلی در ایجاد جاذبه بصری زیبا در فضای سبز شهری اظهار کرد: هم زمان با فصل پاییز و به منظور توسعه، تنوع و بازپیرایی فضای سبز، ۲۵۰۰ مترمربع نشاء از گونه‌های مختلف گل‌های فصلی و زینتی درمیدان‌ها، بوستان‌ها، رمپ‌ها، بلوارها و حاشیه خیابان‌ها سطح منطقه کاشته شد.

وی ادامه داد: در این فعالیت ضمن آبیاری، آبشویی، هوادهی، محلول‌پاشی، تغذیه درختان و مالچ‌پاشی، علف‌های هرز و شاخه‌های خشک درختان حذف و فرم دهی درختان و درختچه‌ها نیز انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزود: این منطقه ضمن بازبینی و طراحی جدید قطعات با کاشت گونه‌های سازگار با شرایط محیطی خاکی و منابع آبی، اقدامات مؤثری را در ایجاد طراوت، شادابی، جذابیت‌های بصری و چشم‌نواز شهری در سطح منطقه انجام داده است.

وی ادامه داد: کاشت و واکاوی درختان نارون، زبان گنجشک، داغ داغان، توت پاکوتاه و همچنین کاشت پنج هزار متر مربع رز نسترن و سه هزار متر مربع رز هفت رنگ از دیگر اقدامات این منطقه بوده است.

نظر شما