شناسهٔ خبر: 57484238 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

تحریم کاربران ایرانی توسط تریدینگ ویو!

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تریدینگ ویو به‌دلیل پیروی از تحریم‌های تجاری و اقتصادی ایالات متحده، به ‌تازگی دسترسی کاربران ایرانی را به حساب‌های کاربری ویژه این پلتفرم مسدود کرده است. بر اساس اطلاعات به ‌دست آمده، محتوا و سرویس‌های پولی تریدینگ ویو برای کاربران (با IP) کشورهای تحت تحریم‌ ایالات متحده، از جمله ایران، سوریه و کوبا قابل دسترس نیست. به نظر می‌رسد که این تحریم شامل دسترسی به خدمات و حساب‌های کاربری رایگان این پلتفرم نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ پس از اینکه بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران در توییتر گزارش دادند که نمی‌توانند با IP ایران از حساب های پولی تریدینگ ویو خود استفاده کنند، مشخص شد که این پلتفرم ارائه دهنده نمودار و قیمت دارایی هایی مانند ارز های دیجیتال، سهام و جفت ارز و غیره، از تحریم های مالی و تجاری آمریکا علیه ایران و کشورهایی مانند سوریه و کوبا، تبعیت کرده و دسترسی کاربران از این کشور ها را به حساب های پولی مسدود کرده است.

تریدینگ ویو

در اطلاعیه ای که در هنگام ورود به حساب تریدینگ ویو آمده است، نوشته شده که:

 Access to our paid content and services is unavailable in US-sanctioned countries, including Iran, Syria and Cuba. However you can still use our free content.

به این معنی که دسترسی به محتوا و خدمات پولی ما در کشورهای تحت تحریم ایالات متحده، از جمله ایران، سوریه و کوبا در دسترس نیست.  با این حال همچنان می توانید از محتوای رایگان ما استفاده کنید.

تحریم تریدینگ ویو

حساب های پولی تریدینگ ویو انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن بسته به نوعش امکانات مختلفی را به معامله گران و تحلیل گران تکنیکال ارائه می‌دهد که در حساب های رایگان وجود ندارد.

رمز ارز

به نظر می رسد علاوه بر اینکه حساب های رایگان همچنان میتوانند از تریدینگ ویو استفاده کنند، دارندگان اکانت های پولی هم می‌توانند با تغییر IP از طریق VPN مانند دیگر پلتفرم ها تحریمی از خدمات حساب های پولی تریدینگ ویو دوباره بهره‌مند شوند اما هنوز هیچ اطلاعی در دسترس نیست که آیا این اقدام راه حلی مناسب برای افرادی که شاید میلیون ها تومان برای خریداری اکانت های ویژه تریدینگ ویو هزینه کرده اند است یا خیر؟

نظر شما