شناسهٔ خبر: 57479470 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محاکمه ۲پسر جوان به اتهام آزارشیطانی ۷زن و دختر

محاکمه دو پسر جوان که متهم به بیهوش کردن هفت دختر و زن جوان است، در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

محاکمه دو پسر جوان که متهم به بیهوش کردن هفت دختر و زن جوان است، در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد. شکات برای دو متهم درخواست اشد مجازات کردند، اما دو پسر جوان منکر ادعای شکات شدند.

رسیدگی به این پرونده از تابستان سال گذشته و با طرح شکایت از دو پسر جوان آغاز شد. بررسی شکایت‌ها نشان می‌داد، دو پسر جوان پس از آشنایی در فضایی مجازی با دختران و زنان جوان با آن‌ها قرار گذاشته و با آبمیوه مسموم طعمه‌های خود را بیهوش کرده و در خانه مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.
یکی از زنان در شکایت خود به ماموران پلیس آگاهی گفت: «متاهل هستم و به‌دنبال خانه‌ای در سایت دیوار بودم که با آگهی خانه‌ای روبه‌رو شدم. با آگهی‌دهنده تماس گرفتم و در غرب تهران قرار گذاشتیم. او مرا به مقابل خانه‌ای برد و تا رسیدن صاحبخانه کلید، آبمیوه‌ای داد که با خوردن آن بیهوش شدم. وقتی به‌هوش آمدم متوجه شدم مردی که مرا بیهوش کرده بود و همدستش مرا مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.»
یکی دیگر از شاکیان هم گفت: «مدتی بود که به صفحه اینستاگرامم شخصی پیام می‌فرستاد و پیشنهاد ازدواج می‌داد با این‌که به او گفتم قصد ازدواج ندارم، ولی مرد جوان که خودش را «امیر» معرفی کرده بود به ارسال پیام‌هایش ادامه و در نهایت پس از مدت‌ها، با او قرار گذاشتم. او با خودروی پژو۲۰۶ سفید رنگی به محل ملاقات که غرب تهران بود، آمد و من سوار خودرو او شدم. پس از چند دقیقه امیر پیشنهاد خوردن آبمیوه داد و در کنار خیابان توقف کرد با آن‌که در آن اطراف آبمیوه‌فروشی نبود او از ماشین پیاده شد و بعد از دقایقی با دو آبمیوه برگشت. وقتی آبمیوه را خوردم مزه بدی داشت و بعد از آن ناگهان احساس بیهوشی به من دست داد. لحظاتی بعد به‌هوش آمدم و او را می‌دیدم که با مرد جوان دیگری مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند و از من رمز کارت عابر بانکم را می‌خواهند. در همین حالت گیجی بودم که امیر پس از سرقت پول‌ها، طلا‌ها و کارت‌های عابر بانکم، مرا در مقابل خانه‌مان رها کرد تا سه روز گنگ بودم و حال خوبی نداشتم.»
تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا این‌که یکی از قربانیان با طرح شکایتی سرنخ دستگیری متهمان را به پلیس داد. دختر جوان در شکایت خود گفت: «در اینستاگرام با پسری آشنا شدم که به من پیشنهاد مدلینگ داد. مدعی بود شرکتش در امارات است و می‌تواند زمینه‌های پیشرفت مرا فراهم کند. فریب حرف‌هایش را خوردم و با او قرار گذاشتم. یک اسنپ به مقابل خانه‌مان فرستاد و راننده مرا به خیابانی در غرب تهران رساند.
مرد جوان با خودروی پژو ۲۰۶ دنبالم آمد و ادعا کرد آدرسش سر راست نیست و راننده نمی‌توانست پیدا کند به همین دلیل خودش دنبالم آمده است. در میان راه مقابل سوپرمارکتی توقف کرد و دو آبمیوه گرفت. به باز بودن در آبمیوه اعتراض کردم که گفت خودش باز کرده است. با خوردن سه جرعه حالم بد شد و حالت بی‌حالی به من دست داد. او مرا به خانه‌ای کشاند. وقتی به خانه رسیدیم با گوشی‌ام، لوکیشن خانه را برای خواهرزاده‌ام فرستادم. در آنجا پسر دیگری بود که آن‌ها مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و با همان وضعیت مقابل خانه‌مان رها کردند. روز بعد که حالم بهتر شد به پزشکی قانونی رفتم که آزار و اذیت و کبودی بدنم بر اثر ضرب و جرح را تایید کردند.»
با کمک این شاکی، ماموران خانه دو متهم را شناسایی کرده و آن‌ها را در دو عملیات دستگیر کردند. در ادامه چهره بدون پوشش متهمان در روزنامه‌ها منتشر شد و چند دختر دیگر علیه آن‌ها شکایت کردند. با افزایش شکایت‌ها به عدد هفت، رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد. در جلسه اول رسیدگی شاکیان و متهمان مواجه حضوری شده که شکات، آزارگران را در حضور قضات شناسایی کردند. در جلسه دوم و سوم رسیدگی به این پرونده که به صورت غیرعلنی برگزار شد. شکات به طرح شکایت خود پرداختند و نحوه بیهوش شدن و آزار و اذیت‌شان را تشریح کردند.
خانم قلیان، وکیل یکی از شکات با اشاره به گزارش پزشکی قانونی درباره تایید آزار و اذیت دختر جوان خواستار اشد مجازات برای متهمان شد.
در ادامه متهمان نیز منکر آزار و اذیت شکات شدند. با توجه به این‌که پرونده آدم‌ربایی متهمان در دادسرا مطرح بود، قضات دادگاه ادامه رسیدگی به این پرونده را به روز دیگری موکول کردند تا پرونده آدم‌ربایی نیز به دادگاه ارسال شد.

نظر شما