شناسهٔ خبر: 57478573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون نظارت،بازرسی‌وحمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان تاکید کرد؛

برخورد قاطع با هرگونه تخلف در زمینه تامین و توزیع لاستیک در هرمزگان

پیروی‌منش بر لزوم رصد و مراقبت مستمر بازار لاستیک خودرو و برخورد قاطع با متخلفان در زنجیره تامین و توزیع کالای مزبور تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا پیروی‌منش، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز گفت: عرضه و توزیع خارج از سامانه جامع تجارت از سوی عاملین توزیع، برابر با عرضه خارج از شبکه و احتکار تلقی و با متخلفان برخورد و به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

وی عنوان کرد: بازرسان این سازمان در آبان ماه سالجاری 393 مورد بازرسی از واحدهای توزیع لاستیک در استان به عمل آوردند که در این راستا 21پرونده تخلف تشکیل شد.

پیروی‌منش افزود: پرونده های تشکیل شده دارای 24 بند تخلف به ارزش ریالی بیش از 840 میلیون ریال است که جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان افزود: از تعداد بازرسی های انجام گرفته 11 مورد از واحدهای عمده فروشی، 374 مورد از واحدهای خرده‌فروشی و 8 مورد از انبار های نگهداری لاستیک در استان انجام گرفته است.

پیروی‌منش در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، مراتب تخلف واحدهای مختلف صنفی را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد را گزارش دهند.

 

انتهای پیام/

نظر شما