شناسهٔ خبر: 57475329 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سرلشکر باقری:

امنیت کامل در خلیج فارس برقرار است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به کاهش حضور ناوگان‌ها و نیرو‌های فرامنطقه‌ای در خلیج فارس گفت: در منطقه خلیج فارس امنیت کاملی برقرار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه بازدید از پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در جمع خبرنگاران،گفت: امروز توفیق داریم که در استان بوشهر باشیم و از یگان‌های نیرو‌های مسلح در استان بازدید خواهیم داشت.

وی با تقدیر از تلاش‌های نیرو‌های مسلح در یگان‌های مختلف در استان بوشهر،افزود: شاهد آمادگی بسیار خوب و اقتدار نیرو‌های مسلح در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و… در استان بوشهر هستیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکید کرد: در منطقه خلیج فارس امنیت کاملی برقرار است و بخش اعظم خلیج فارس محدوده مأموریتی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است که امنیت آن را تأمین می‌کنند.

سرلشکر باقری تاکید کرد: در عرصه دریا چه در زیر آب و چه روی آب و هم در فضا امنیت به‌صورت کامل برقرار است و گشت‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود و امنیت خوبی برقرار است.

وی با اشاره به اینکه حضور ناوگان‌ها و نیرو‌های فرامنطقه‌ای در خلیج فارس و تنگه هرمز به حداقل رسیده است، افزود: این موضوع نشان‌دهنده امنیت منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: امنیت لازم برای فعالیت‌های اقتصادی در حوزه خلیج فارس، صیادی، تجارت و دیگر فعالیت‌ها در این منطقه برقرار است.

انتهای پیام/

نظر شما