شناسهٔ خبر: 57468596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مجلس آماده کمک به هلال احمر در قالب برنامه هفتم توسعه است

پورابراهیمی گفت: آمادگی کمک به هلال احمر در برنامه هفتم توسعه وجود دارد و مستندات علمی و تخصصی تغییر اقلیم از سوی جمعیت هلال احمر ارائه شود که در ارتباط با آن احکام لازم را در برنامه هفتم توسعه بگنجانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی، عصر شنبه(۱۲ آذر) در در آیین اختتامیه پنجمین اردوی منطقه ای آموزشی فرماندهان دادرس پیشرفته با محوریت «اسکان» و «تغذیه اضطراری» ویژه استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، فارس، خراسان جنوبی، یزد و هرمزگان برگزار شد؛ گفت: اردوهای آموزشی به غنا و تقویت توانمندی جمعیت هلال احمر کمک می‌کند و در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم است.

 

 

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از پشتیبانی استانداری کرمان از جمعیت هلال احمر استان؛ به شرایط و وضعیت تغییرات اقلیمی و اثرات ناشی از آن، اشاره و تصریح کرد: این تغییرات، روند حوادث را نسبت به گذشته متفاوت کرده است.

 

 

وی با تأکید بر اینکه اقدامات باید به گونه ای باشد که کمترین اثرات ناشی از حوادث را داشته باشیم؛ تصریح کرد: آمادگی کمک به هلال احمر در برنامه هفتم توسعه وجود دارد و مستندات علمی و تخصصی تغییر اقلیم از سوی جمعیت هلال احمر ارائه شود که در ارتباط با آن احکام لازم را در برنامه هفتم توسعه بگنجانیم.

 

 

پورابراهیمی ارائه این مستندات را به ویژه با توجه به سیل های اخیر که متناسب فصل تابستان نبود، دارای اهمیت خواند و افزود: در مجلس شورای اسلامی آماده ایم از جمعیت هلال احمر که باعث افتخار است حمایت کنیم.

 

 

وی در پایان تصریح کرد: شهید سلیمانی بزرگترین امدادگری بود که در منطقه توانست به مردم کمک کند.

 

 

 

پایان پیام/80

نظر شما