شناسهٔ خبر: 57462363 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

فاصله ماسال تا جاده اسالم به خلخال

برای طی کردن فاصله ماسال تا جاده اسالم به خلخال بهتر است که به خوبی مسیر را یاد بگیرید و ویژگی های مسیر را بررسی کنید.

صاحب‌خبر -

سلام نو-سرویس گردشگری: جاده اسالم به خلخال یکی از زیباترین و سرسبزترین جاده هایی می باشد که بدون شک سفر به این جاده و مشاهده طبیعت بکر آن را به شما پیشنهاد می دهیم. برای بررسی فاصله ماسال تا جاده اسالم به خلخال باید به خوبی مسیر را یاد بگیرید و ویژگی های مسیر را بشناسید. امکانات زیادی در مسیر قرار گرفته است که می توانید از آنها استفاده کنید. اسالم یکی از شهرستان های مهم تالش می باشد و خلخال هم از آنجایی که به گیلان نزدیک است، طبیعت بکر و دیدنی دارد. جاده اسالم به خلخال حدود ۷۰ کیلومتر می باشد که این جاده بسیار زیبا و دیدنی است. در صورتی که می خواهید سراسر جاده را طی کنید بهتر است که همراهتان دوربین داشته باشید تا زیبایی های طبیعت این جاده را ثبت نمایید.

بررسی فاصله شهر ماسال تا جاده اسالم به خلخال

مسافت ماسال تا جاده اسالم به خلخال ۸۶ کیلومتر می باشد. بنابراین شما برای رسیدن به جاده اسالم به خلخال، مدت زمان زیادی در مسیر نخواهید بود. اگر سرعت شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد حدود ۱ ساعت در مسیر خواهید بود. اما اگر سرعت تان بالاتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد و مسیر را به خوبی بشناسید می توانید بعد از ۴۰ دقیقه به مقصد برسید. دقت داشته باشید که برای طی کردن این مسیر باید تمامی شهرها و روستاهای مسیر را بررسی کنید تا در صورت نیاز در این شهرها توقف نمایید. بعد از اینکه شما از ماسال خارج می شوید روستاهای متنوعی را مشاهده می کنید تا به جمعه بازار می رسید.

جمعه بازار یکی از بهترین مکان هایی می باشد که در مسیر ماسال تا جاده اسالم به خلخال قرار گرفته است. هر وسیله ای که نیاز دارید را می توانید از جمعه بازار بخرید. از جمعه بازار تا پونل که مسیر اصلی رسیدن به جاده اسالم به خلخال می باشد روستاهای زیادی را مشاهده خواهید کرد. هر یک از این روستاها طبیعت بکر و دیدنی دارند و جمعیت شان زیاد نیست. روستای شیخ نشین به عنوان مهمترین روستاهای این مسیر شناخته می شود. رضوانشهر حدود ۱۰ کیلومتر با پونل فاصله دارد. زمانی که به پونل می رسید وارد جاده ای سرسبز و زیبا می گردید که سرشار از درختان و حیوانات زیبا می باشد. شفارود از دل این جاده رد می گردد و زیبایی های جاده را چندین برابر کرده است.

پونل یکی از جاده های زیبایی می باشد که در مسیر ماسال تا جاده اسالم به خلخال می توانید از آن بازدید نمایید. جاده پونل را به عنوان جاده خلخال، پونل می شناسند. در این جاده روستاهای زیادی را مشاهده می کنید تا نهایت به جاده اسالم به خلخال می رسید. دقت داشته باشید که برخی از نقاط جاده پیچ و خم زیادی دارد. به همین دلیل باید به آهستگی رانندگی کنید تا خطری متوجه شما و همسفران تان نشود. مقداری که از جاده خلخال، پونل رد شوید به راحتی می توانید وارد جاده اسالم به خلخال گردید.

فاصله ماسال تا جاده اسالم به خلخال

از ماسال به جاده اسالم به خلخال

امکانات فاصله ماسال تا جاده اسالم به خلخال

در فاصله ماسال تا جاده اسالم به خلخال، امکانات زیادی برای سفری آسوده تر وجود دارد. شما می توانید در مسیر پمپ بنزین های متعددی را مشاهده کنید و باک خودروی خود را پر کنید. از آنجایی که زیبایی های مسیر بسیار دیدنی است، شاید شما نیاز به خرید تنقلات داشته باشید تا در مسیر توقف کنید و از مشاهده زیبایی های جاده لذت ببرید. به همین دلیل می توانید در مسیر از فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و دکه های اغذیه، تنقلات مورد نیاز خود را بخرید. افراد زیادی در کنار جاده خوراکی های زیادی را می فروشند که می توانید از آنها هر خوراکی که مایل هستید را بخرید.

بررسی فاصله شهر ماسال تا جاده اسالم به خلخال با ماشین

اگر می خواهید فاصله ماسال تا جاده اسالم به خلخال را با ماشین طی کنید باید جزئیات مسیر را بررسی کنید تا رانندگی ایمن و آسوده ای داشته باشید. از آنجایی که جاده اسالم به خلخال بسیار دیدنی و جذاب است، بیشتر افراد ترجیح می دهند که با ماشین های شخصی سفرشان را آغاز کنند. سفر با ماشین شخصی نسبت به اتوبوس ها آسان تر می باشد. به همین دلیل شما می توانید به راحتی با ماشین شخصی خود سفر کنید و در هر مکانی که مایل بودید توقف نمایید. با توقف در مسیر شاید چند دقیقه ای را بخواهید استراحت کنید. به همین دلیل مدت زمان رسیدن تان به مقصد مقداری طول می کشد.

فاصله ماسال تا جاده اسالم به خلخال

اسالم به خلخال

فاصله ماسال تا جاده اسالم به خلخال با اتوبوس

بسیاری از افراد مایل هستند که مسیر ماسال تا جاده اسالم به خلخال را با استفاده از اتوبوس ها طی کنند. تورهای گردشگری که شما برای سفر انتخاب می کنید ماشین اصلی شان اتوبوس یا ون است. سفر با اتوبوس و توقف در مسیر ماسال تا جاده اسالم به خلخال، لذت بخش است. شما می توانید از مشاهده طبیعت بکر و دیدنی این جاده لذت ببرید تا سفری خاطره انگیز داشته باشید. لیدر تورهای گردشگری به خوبی زیبایی های منطقه را می شناسد. بر همین اساس در هر کجا که نیاز باشد دستور توقف می دهد تا گردشگران از مسیر بازدید نمایند.

نظر شما