شناسهٔ خبر: 57462114 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

فاصله سنگر تا سیاهکل

برای بررسی فاصله سنگر تا سیاهکل بهتر است که به خوبی مسیر را شناسایی کنید و امکانات مسیر را بررسی نمایید.

صاحب‌خبر -

سلام نو-سرویس گردشگری: برای بررسی فاصله سنگر تا سیاهکل باید به خوبی مسیر را شناسایی کنید. هر یک از شهرهای شمالی روستاهای زیادی دارند. به همین دلیل شما می می توانید زمان طی کردن مسیر شهرهای شمالی از روستاهایی که بین شهرها هستند بازدید نمایید. دقت داشته باشید که زمان بازدید از روستاها باید زمان بازدید از انواع روستاها را بررسی کنید تا بدانید در چه بازه زمانی به مقصد می رسید. سنگر یکی از شهرهای زیبای استان گیلان می باشد که زیبایی های بی نظیری دارد. شما برای رفتن از سنگر به سیاهکل نیازی نیست مسافت زیادی را طی کنید. اما در همین مسافتی که طی می کنید زیبایی های زیادی در جاده مشاهده خواهید کرد.

بررسی فاصله شهر سنگر تا سیاهکل

مسافت سنگر تا سیاهکل حدود ۲۹ کیلومتر می باشد. اگر سرعت شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید بعد از ۲۵ دقیقه به مقصد برسید. اما در صورتی که سرعت تان بالا باشد در عرض ۱۸ الی ۲۰ دقیقه به مقصد می رسید. شما می توانید هر یک از امکانات و دیدنی هایی که در مسیر وجود دارد را بررسی کنید تا زمان تقریبی رسیدن تان به مقصد را در نظر بگیرید. دقت داشته باشید که هر یک از تابلوهای مسیر را باید با دقت مطالعه نمایید. در صورتی که می خواهید تمامی امکانات و روستاهای بین این دو شهر را بشناسید می توانید از طریق تابلوها متوجه فاصله آنها شوید.

روستاهای بین فاصله سنگر تا سیاهکل

برای اینکه مسیر سنگر تا سیاهکل را طی کنید ابتدا باید از طریق اتوبان امام حسین از سنگر خارج شوید. پس از آن وارد اتوبان سراوان، سنگر می شود که در این اتوبان روستاهای زیادی قرار گرفته اند. روستای سوکاچا یکی از روستاهایی می باشد که در این مسیر مشاهده خواهید کرد. اسلام آباد شاقاجی را مشاهده می کنید و سپس وارد اتوبان سنگر، سیاهکل می شوید. در این مسیری که طی می کنید می توانید سفید رود را مشاهده کنید و برای استراحت در کنار سفید رود توقف نمایید. کرد محله و بسیاری از روستاهای دیگر را تا سیاهکل مشاهده می کنید که اگر مایل باشید می توانید در این روستاها توقف نمایید.

فاصله سنگر تا سیاهکل

فاصله شهر سنگر تا سیاهکل

امکانات فاصله شهر سنگر تا سیاهکل

در فاصله سنگر تا سیاهکل امکانات زیادی برای خرید اغذیه، پر کردن باک بنزین و .... وجود دارد. شما می توانید در پمپ بنزین که بین مسیر قرار گرفته باک بنزین خودروی خود را پر کنید. همچنین می توانید از دکه ها و مغازه هایی که بین مسیر قرار گرفته اند هر یک از وسیله های مورد نیازتان را خریداری کنید. در صورتی که می خواهید از سرویس بهداشتی استفاده کنید می توانید در مسیر خود توقف نمایید و از سرویس بهداشتی اماکن تفریحی استفاده نمایید. با بررسی هر یک از تابلوهایی که بین مسیر هستند متوجه انواع امکانات مسیر می شوید. همچنین رد کنار جاده دکه های زیادی برای فروش مواد ضروری سفر مانند تنقلا و وسیله های بهداشتی راه اندازی شده اند.

فاصله سنگر تا سیاهکل با ماشین شخصی

از آنجایی که مسافت سنگر تا سیاهکل زیاد نیست، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که با ماشین های شخصی این مسیر را طی کنند. سرعت ماشین شخصی تان را باید در نظر بگیرید تا بدانید در چه فاصله زمانی می توانید به مقصد برسید. در صورتی که این مسیر را قبلا رفته باشید بدون شک می توانید در کمترین بازه زمانی به مقصد برسید. چرا که مسیر را بلد هستید. اما اگر این مسیر را تاکنون نرفته اید بهتر است که احتیاط کنید و با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت مسیر را طی نمایید. نهایت زمانی که طول می کشد به مقصد برسید نیم ساعت است. اگر در مسیرتان توقف نمایید شاید تا حدودی طول بکشد تا به مقصد برسید.

فاصله سنگر تا سیاهکل با اتوبوس

برای طی کردن فاصله سنگر تا سیاهکل با اتوبوس های گردشگری شاید مدت زمان بیشتری در مسیر باشید. در واقع باید بدانید که سرعت اتوبوس نسبت به ماشین شخصی کمتر است. همین مسئله موجب دیرتر رسیدن تان به مقصد می گردد. اتوبوس ها سرعت کمتری دارند و شاید در مسیر توقف نمایند. از آنجایی که مسافت سنگر تا سیاهکل چندان زیاد نیست، اتوبوس ها امکان دارد در مسیر توقف نکنند. البته اگر با تورهای گردشگری به سفر رفته باشید، لیدر تور بر اساس زیبایی هایی که مسیر دارد اعلام توقف می کند تا گردشگران از بازدید زیبایی های مسیر لذت ببرند.

فاصله سنگر تا سیاهکل

سنگر تا سیاهکل

زیبایی های سنگر و سیاهکل

قبل از اینکه مسیر سنگر تا سیاهکل را طی کنید باید به خوبی زیبایی های این دو شهر را بشناسید. سنگر با اینکه شهر کوچکی است اما جاذبه های دیدنی زیادی دارد. بقعه آکاشا، چشمه آب معدنی آبشاگل، دریاچه سد سنگر، مسجد آقا سیاهپوش، شهربازی پدر و ... را به عنوان دیدنی های سنگر می توانیم معرفی کنیم. همچنین باید بدانید که سنگر طبیعت بکر و جذابی دارد. جاده جنگلی سیاهکل، آبشار لونک، تی تی کاروانسرا، چشمه آب معدنی خورتاب، چشمه آب معدنی لاریخانی، قلعه کوتول شاه، آبشار بابا ولی، چشمه گرماخانی و ... را به عنوان جاذبه های گردشگری سیاهکل می شناسیم که جذابیت بی نطیری دارند. شما می توانید جاذبه های گردشگری شهر سنگر و سیاهکل را رد بازه زمانی مشخص شده ای مورد بازدید قرار دهید.

نظر شما