شناسهٔ خبر: 57451926 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

لحظاتی پرالتهاب برای ببرهای آسیا/ تماشای دقایق باقی‌مانده بازی غنا-اروگوئه و جشن صعود+فیلم

بازیکنان تیم‌ملی کره‌جنوبی پس از پایان بازی مقابل پرتغال و پیروزی دو بر یک، به تماشای دقایق باقی‌مانده دیدار اروگوئه-غنا نشستند و پس از سوت پایان با خیالی آسوده جشن صعود گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب در آخرین بازی‌های مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در گروه G، تیم‌های ملی کره‌جنوبی - پرتغال و غنا - اروگوئه از ساعت ۱۸:۳۰ به‌طور همزمان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و در پایان تیم‌های ملی پرتغال و کره‌جنوبی به‌ترتیب با شش و چهار امتیاز راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ و اروگوئه به‌همراه غنا در مرحله‌گروهی حذف شدند.

تیم‌ملی کره‌جنوبی در شرایطی‌که دیدار دشواری مقابل پرتغال داشت و شانس صعودش بسیار کم بود، موفق شد در کمال ناباوری و شگفتی‌سازی یاران رونالدو را در دقایق پایانی شکست دهد و از آنجا که تفاضل‌گل اروگوئه و کره‌جنوبی برابر بود، کره‌جنوبی با گل‌زده بیشتر نسبت به اروگوئه، مانند استرالیا و ژاپن دیگر تیم‌های آسیایی به مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ صعود کند.

اروگوئه نیز باوجود پیروزی ۲ بر صفر مقابل غنا، به‌خاطر گل‌زده کمتر نتوانست به مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی راه پیدا کند و به‌طور کاملاً تعجب‌برانگیز در مرحله‌گروهی حذف شد.

دیدار تیم‌های ملی کره‌جنوبی و پرتغال به‌دلیل وقت‌اضافه کمتر نسبت به بازی همزمان زودتر به اتمام رسید و پس از سوت پایان بازی همچنان کره‌ای‌ها ترس از حذف داشتند. ببرهای آسیا قبل از برپا کردن جشن شادی، لحظات پرالتهاب و پراسترسی را سپری کردند و به تماشای بازی غنا و اروگوئه نشستند چرا که اگر اروگوئه یک‌گل دیگر به غنا می‌زد، تفاضل‌گلش ۱+ می‌شد و دیگر بدون در نظر گرفتن گل‌زده بیشتر به‌جای کره‌جنوبی به مرحله یک‌هشتم نهایی می‌رفت اما نتیجه بازی غنا و اروگوئه با همان نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید.

بدین ترتیب صعود کره‌جنوبی به مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطعی شد و یاران سون هیونگ‌مین در کنار هواداران‌شان به جشن و پایکوبی پرداختند.

لحظاتی پرالتهاب برای ببرهای آسیا/ تماشای دقایق باقی‌مانده بازی غنا-اروگوئه و جشن صعود+فیلم

نظر شما