شناسهٔ خبر: 57448391 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با پایان تولید فاز اول؛

«طناز» کمال تبریزی صاحب لوگو شد/ گفتگو‌های جدی درباره طنز

بعد از پایان تولید فاز اول رئالیتی تاک‌شوی «طناز» لوگوی این پروژه گفت‌وگومحور با اجرای کمال تبریزی رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی تاک شوی «طناز»، این پروژه از لوگوی خود که با طرح اولیه‌ای از ابوالفضل محمدیان و اصلاح آن توسط مهدی میرباقری آماده شده است، رونمایی کرد.

«طناز» عنوان رئالیتی تاک‌شوی جدیدی است که با میزبانی کمال تبریزی نویسنده و کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون و در اولین تجربه او در کسوت مجری، گفتگو‌هایی متفاوت و عمیق را با جمعی از چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون رقم می‌زند.

این برنامه در فاز اول خود با نگاهی جدی و در عین حال سرگرم‌کننده به مقوله طنز، تصویربرداری شده است.

نظر شما