شناسهٔ خبر: 57448273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا:

ایران اسلامی روز به روز قوی‌تر شده است

موج نیوز

امام جمعه بندرلنگه عنوان کرد: هدف اصلی آن‌ها تنفس مصنوعی دادن به اغتشاش گران است و ایران اسلامی ۴۳ سال است انواع بیانیه و قطع نامه های شما را دیده اما روز به روز قوی‌تر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه در خطبه های نماز جمعه این هفته به ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره و اظهارداشت: ۱۶ آذر نشان دهنده روحیه استکبار ستیزی دانشجویان و یادآور شهادت سه دانشجو است که در سال ۱۳۳۳ در اعتراض به آمریکائیان با گلوله دژ خیمان طاغوت به شهادت رسیدند.

وی عنوان کرد: دشمن میلیارد ها دلار برای کم کردن روحیه تدین و انقلابی‌گری در دانشگاه ها هزینه کرده است، اما به کوری چشم دشمنان اسلام در این زمینه شکست خورده است و اندیشه ضد استکباری ۱۶ آذر هنوز هم فرهنگ غالب دانشجویان ایران اسلامی است.

امام جمعه بندرلنگه در بخش دیگری از خطبه دوم به فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت دریا و بهره‌وری بیشتر از دریا در امور مختلف اقتصادی، نظامی و مواردی دیگر اشاره و افزود: کشور ما جزو نادرترین کشورهای است که ضمن همسایگی با ۱۵ کشور دیگر، ۵۸۰۰ کیلومتر نوار ساحلی دارد که ظرفیت های مختلفی در عرصه حمل و نقل دریایی، گردشگری، تجارت، نظامی و غیره در آن وجود دارد.

وی تصریح کرد: اما متأسفانه اکثر این ظرفیت ها مورد توجه قرار نگرفته است که بندرلنگه یکی از مصادیق بارز بی‌توجهی مسئولان به ظرفیت های عظیم ساحلی و دریایی است.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا در ادامه گفت: هفته گذشته با مدیرکل بنادر و دریانوردی دیداری داشتم و بر تسریع در مطالعه و آغاز احداث بندر جدید بندرلنگه باهدف ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان تأکید شد که ایشان هم وعده هایی دادند که در اسرع وقت این اتفاق رقم خواهد بخورد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود عنوان کرد: پرده‌ایی از جنگ ترکیبی دشمن بعد از شکست سنگین از ملت غیور ایران در اغتشاشات اخیر در حال وقوع است و آن تشدید فشار با پرونده سازی های جدید و صدور بیانیه ها و قطع نامه ها است.

امام جمعه بندرلنگه اظهارداشت: هدف اصلی آن‌ها تنفس مصنوعی دادن به اغتشاش گران است، غافل از اینکه اغتشاشات مرده و بدنش فاسد شد، تنفس مصنوعی شما هیچ نفعی به حال او نمی رساند

وی در پایان افزود: ایران اسلامی ۴۳ سال است انواع بیانیه و قطع نامه های شما را دیده اما روز به روز قوی‌تر شده است و اروپایی هوایی که به تقلید از آمریکا در این صحنه وارد شده اند بدانند که پرونده خود را سیاه تر می‌کنند.

نظر شما