شناسهٔ خبر: 57447637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرمانده انتظامی بندرعباس:

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در بندرعباس

موج نیوز

فرمانده انتظامی بندرعباس از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف 12دستگاه موتورسیکلت مسرقه در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و متواری شدن سارق یا سارقان پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام گشت زنی های هدفمند و شبانه روزی در محلات مختلف شهرستان نهایت سارق را حین سرقت در یکی از محلات شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.  

این مسئول انتظامی اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های بعمل آمده به ۱۲ فقره سرقت موتورسیکلت در محلات مختلف شهرستان بندرعباس اعتراف کرد که با راهنمایی متهم تمام وسایل نقلیه سرقت شده کشف و تلاش ماموران برای شناسایی و تحویل آن‌ها به مالباختگان ادامه دارد.  

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان با هدف پیگیری از وقوع سرقت از عموم شهروندان به ویژه دارندگان خودرو و موتورسیکلت خواست وسایل نقلیه خود را داخل کوچه و محله های خلوت و تاریک رها نکنند و الزاما وسایل نقلیه خود را با تجهیزات ایمنی از قبیل دزدگیر ،قفل فرمان و زنجیر مجهز کنند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک درساعات مختلف شبانه روز و پرسه زدن افراد ناشناس در محلات، در اسرع وقت موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

نظر شما