شناسهٔ خبر: 57440161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عذرخواهی بوکسور مکزیکی از لیونل مسی

قهرمان بوکس مکزیک در پیامی از کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین عذرخواهی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، کانلو آلوارز، قهرمان بوکس جهان، پس از انتشار ویدئوهایی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه ظاهرا این بازیکن آرژانتینی با پیراهن مکزیک زمین را پاک می‌کند، لیونل مسی را تهدید کرد اما با متوجه شدن اشتباهش عذرخواهی کرد. آلوارز در توییتی نوشته بود: "بچه‌دیدید مسی با پیراهن ما زمین را تمیز می‌کند؟ باشد که مسی از خدا بخواهد من جایی با او برخورد نکنم."

با این حال، او پس از این حادثه آرام شده و نشان می‌دهد که پس از تماشای شکست کشورش در یک بازی مهم در مسابقات، عصبانی شده بود.

او اخیرا در توییتر خود نوشت: "در این چند روز اخیر من تحت تأثیر اشتیاق و عشقی که به کشورم دارم، قرار گرفتم و نظراتی را مطرح کردم که از حالت عادی خارج شده بودند. می‌خواهم از مسی و از همه مردم آرژانتین عذرخواهی کنم. هر روز چیز جدیدی یاد می‌گیریم و این بار نوبت من بود."

مسی تهدید اولیه را خیلی جدی نگرفت و عذرخواهی آلوارز را پذیرفت. مسی گفت: "دیدم کانیلو عذرخواهی کرد. این یک سوء تفاهم بود، کسانی که من را می شناسند می توانند بگویند که من هرگز به کسی بی احترامی نکرده‌ام. این بخشی از رختکن است که پیراهن‌ها را روی زمین می‌گذاریم. من حتی مجبور نیستم عذرخواهی کنم زیرا به مردم مکزیک یا مکزیک بی احترامی نکردم. پرچم آن‌ها همین است. هیچ اتفاقی نمی‌افتد."

نظر شما