شناسهٔ خبر: 57438463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)کرمانشاه :

دشمنان به دنبال ضد ارزشی کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

حجت الاسلام جلیلیان، گفت: :دشمنان به دنبال ضد ارزشی کردن امر به معروف و نهی از منکر هستند تا ایجاد احساس نفرت، تنفر نسبت به اصل مسئله باعث شود جامعه فکر کند این موضوع یعنی دخالت بی مورد در زندگی است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ،گفت: دشمنان با جنگ رسانه ای و حرف زدن به دنبال تخریب جامعه به سمت و سوی بی خیال شدن نسبت به مسئولیت های اجتماعی است و با این کار به قسمت های مختلف از جمله حاکمیت، نظام جمهوری اسلامی ضربه می زنند و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را در اولویتشان قرار داده اند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)  در کرمانشاه، افزود: دشمن در جنگ شناختی به دنبال مغایر جلوه دادن اصل وجود نظام اسلامی با منافع و معیشت مردم، ناکارآمد نشان دادن، بزرگنمایی ضعف ها و در کل تصویری دروغین از نظام اسلامی را با واقعیت های کشور است و هدف تغییر باورها با تطهیر رژیم منحوس پهلوی، از بین بردن امید در مردم، هجمه به امام و دهه شصت، هجمه به ولایت، تخریب دستاوردهای انقلاب، زیر سوال بردن استقلال نظام است.

 

وی خاطر نشان کرد: نقش امربه معروف و نهی از منکر، نگهبانی از سایر احکام، کامل کننده امور، رمز رستگاری انسان و جامعه، آینه دار خداوند است که صفات خدا را در و جود انسان می تاباند. نجات و امنیت جامعه در پرتوی عمل کردن به این دو فریضه است که با ایجاد تشکُّل امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد رسانه، تبیین ارزش و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر، قابل تحقق است. 

 

حجت الاسلام جلیلیان ،تصریح کرد: رسانه ها نباید در زمین دشمن بازی کنند و راه حل این شرایط امر به معروف و نهی از منکر و به تعبیر دیگر جهاد تبیینی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند و باید در این عرصه همه کسانی که به عنوان افسر جهاد تبیین وارد میدان شدند ثابت قدم باشند و با اعتقادی راسخ در این زمینه گام بردارند و اهتمام ویژه داشته باشند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در کرمانشاه، اظهار کرد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب با تمام توان به میدان آمده،و حرکت مبتنی بر اغناسازی، علم و آگاهی، اولویت شناسی،  هنرمندانه بودن را در امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار قرار دهیم.

 

وی در پایان گفت: در امر به معروف و نهی از منکر باید مراتب آن رعایت شود، زیرا هدف از آن، رواج معروف و از میان رفتن منکر است. هدف مزبور با نصیحت دلسوزانه و بدون خشونت تأمین شود.

پایان پیام/712

نظر شما