شناسهٔ خبر: 57436912 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

سردار اشتری: معاندان نظام در جنگ ترکیبی از فضای مجازی بهره‌برداری گسترده کردند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: معاندان نظام  با برنامه‌ریزی و بهانه مشخص در فتنه اخیر وارد عمل شدند و در جنگ ترکیبی از فضای مجازی بهره‌برداری گسترده‌ای کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری صبح امروز، ۱۰ آذر ماه، در نشست با فرماندهان انتظامیر خراسان رضوی که در ستاد فرماندهی انتظامی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: حضور هوشمندانه، مدبرانه و مقتدرانه در مدیریت بحران‌ها شاخصه اقتدار پلیس اسلامی است. همچنین آمادگی، تجربه و انگیزه‌ پلیس، روزآمد و کارآمد است.

وی بیان کرد: قرارگاه انتظامی امام علی(ع) یک قرارگاه پویا و اثربخش است که اقدامات آن تاکنون نتایج ارزشمندی در برداشته است.

به گزارش روابط‌ عمومی پلیس خراسان رضوی، وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در تمام صحنه‌ها قدرشناس نظام بوده و هستند. این‌بار نیز خوشبختانه صف خود را از اغتشاشگران جدا و حمایت‌شان را از نظام و رهبری و حافظان امنیت اعلام کردند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت خون شهدا و مجاهدت و تلاش کارکنان انتظامی و حمایت مردم و با عنایت از توجهات و برکات ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) شاهد نظم و امنیت مطلوب و شایسته‌ای در خراسان رضوی به ویژه شهر مشهد هستیم.

برچسب‌ها:

نظر شما