شناسهٔ خبر: 57431480 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امامی: زمان برگزاری مجمع انتخابات کشتی تهران بعد از تائید صلاحیت‌ها اعلام می‌شود

سخنگوی فدراسیون کشتی از زمان برگزاری مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران بعد از تائید صلاحیت کاندیدا‌های خبر داد.

صاحب‌خبر -

با پایان مهلت ثبت‌نام مجمع انتخابات هئیت کشتی استان تهران ۵ نفر به صورت رسمی ثبت‌نام کردند که هادی حبیبی عنواندار کشتی آسیا و جهان، عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد و سرپرست و مربی اسبق تیم ملی به همراه قاسم علی‌عسگری مسئول حوزه مدیریت فدراسیون کشتی از شاخص‌ترین چهره‌ها هستند. 

در همین راستا محمدابراهیم امامی سرپرست هیئت کشتی استان تهران گفت: پس از پایان زمان ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات هیئت تهران، طبق قانون باید ابتدا روال تأئید صلاحیت کاندیدا‌های مجمع طی شود و در ادامه زمان برگزاری مجمع از سوی متولیان امر اعلام خواهد شد. 

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره این سوال که چرا خودش برای ریاست هئیت تهران وارد گود نشد، گفت: مسئولیت من از ابتدا به عنوان سرپرست در هیئت کشتی تهران این بود که روند و زمینه برگزاری مجمع را آماده کنم. ضمن اینکه با مشورت علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی قرار شد تمرکز من فقط به امور اجرایی فدراسیون باشد. 

امامی خاطرنشان کرد: به طور حتم قبول مسئولیت در دو بخش مهم، کار بسیار سختی است و نمی‌توان به خوبی امور محوله را انجام داد، به همین دلیل با نظر دبیر برای فعالیت بهتر در فدراسیون، برنامه‌ای برای ثبت نام در مجمع کشتی تهران نداشتم و همان اموری را که بر عهده دارم دقیق‌تر و با جدیت بیشتر دنبال خواهم کرد.

نظر شما