شناسهٔ خبر: 57388780 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دشمنان نظام اسلامی از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نسل جوان ما را هدف قرار داده‌اند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نسل جوان ما را هدف قرار داده اند، گفت: ترویج و نهادینه‌سازی فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر بستر مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد،  حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا عصر امروز در نشست با استاندار لرستان با بیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نسل جوان ما را هدف قرار داده‌اند، اظهار داشت: ترویج و نهادینه‌سازی فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر بستر مقابله با توطئه‌های دشمنان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است. 

وی با بیان اینکه فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر باید با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادها و سایر آحاد جامعه تبدیل به یک ارزش اجتماعی در جامعه شوند، عنوان کرد: از نمونه‌های تعامل ستاد امر به معروف و نعی از منکر با دستگاه‌های حاکمیتی می‌توان به تشکیل و آموزش شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات اشاره کرد که این مهم در مرکز استان و بعضی از شهرستانها انجام شده است. 

مهدوی نیا با اشاره به گزارشی از روند اجرایی برنامه ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان، بیان کرد: تشکیل و آموزش شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی، مساجد، هیئات مذهبی، اصناف، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها در استان  از جمله این برنامه‌ها است. 

وی با اشاره به تشکیل ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها و بخش‌های استان، عنوان کرد: در این راستا تاکنون تبلیغ و ترویج فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر در فضای رسانه، اجرای عملیات‌های تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری در چند دوره با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادها اجرایی شده است. 

مهدوی نیا افزود: تشکیل گروه‌های مطالبه‌گری و احیاگری تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در استان از دیگر فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان است.

انتهای پیام/641/

نظر شما