شناسهٔ خبر: 66781163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت ساوه:

ولایت مداری ویژگی بارز شهید آیت الله رییسی بود

ساوه- امام جمعه موقت ساوه گفت: ولایتمداری ویژگی بارز شهید آیت اِلله رییسی بود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی بدرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جایگاه والای شهید آیت‌الله رئیسی گفت: ولایت مداری و ولایت پذیری، کار جهادی و خالصانه، شوق خدمت، تواضع و فروتنی و نگاه انقلابی از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله الله رئیسی بود.

وی افزود: نگاه ایشان همواره به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بود و این امتیاز بزرگی است و باید سرلوحه مسؤولان امر قرار گیرد.

امام جمعه موقت ساوه با اشاره به اینکه الگوی ایشان امام رضا (ع) بود، گفت: سبک زندگی ائمه، رضایت خداوند و خدمت به خلق خدا در اولویت اقدامات ایشان بود و خداوند اجرشان را به بهترین شکل داد و به طور حتم شهید خدمت، بهترین ویژگی برای ایشان است.

حجت الاسلام بدرخانی با اشاره به اینکه شهادت‌طلبی یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آیت‌الله رئیسی بود که به این آرزوی قلبی‌اش رسید، بیان کرد: ایشان در اوج از بین ما رفت و این شهادت، ایشان و راه‌شان را که مردم‌داری و بین مردم بودن بود، ماندگار کرد.

وی گفت: ایشان در هر منصبی که بود خدمات مناسبی انجام داد و منشأ اثر بود.

امام جمعه موقت ساوه بیان کرد: برخی بر این باور بودند که ایشان نمی‌توانند آنگونه که باید با جهان تعامل کند اما سیاست خارجی هوشمندانه ای را با همراهی وزیر خارجه مؤمن و انقلابی خود امیر عبداللهیان را در ابن راستا پیش بردند و در نهایت هم در مسیر خدمت به شهادت رسیدند.

نظر شما