شناسهٔ خبر: 57360520 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

امسال؛

۳۶ بنگاه اقتصادی راکد کشاورزی در همدان به چرخه تولید بازگشت

همدان - ترکمان، مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۳۶ بنگاه اقتصادی راکد کشاورزی در استان همدان به چرخه تولید بازگشته است.

صاحب‌خبر -

مصطفی ترکمان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تعداد ۳۶ بنگاه اقتصادی راکد کشاورزی در استان همدان به چرخه تولید بازگشته است، اظهار کرد : برای ۱۱۷ نفر اشتغال پایدار ایجاد شده و معادل یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که عمدتا ًاز طریق تزریق نقدینگی و رفع مشکلات بانکی و بین دستگاهی در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید حل و فصل شده است.

وی افزود: اعتبار موردنیاز از محل تسهیلات سفر رئیس جمهور به تعداد ۵۴ طرح به مبلغ پنج هزار و ۲۹۲ میلیارد تومان با عاملیت هفت بانک دولتی مصوب شده که پیش بینی می شود زمینه تثبیت اشتغال و ایجاد اشتغال قابل قبولی را در بخش کشاورزی استان به همراه داشته باشد.

ترکمان گفت: همچنین در زمینه مشاغل خانگی و رونق کسب و کارهای کوچک تاکنون با ۱۶۱ فقره پرونده به مبلغ ۸۹ میلیارد ریال، زمینه اشتغال و کار آفرینی بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شده است.

وی گفت: در خصوص طرح های اثر گذار و شاخص استان در زیر بخش کشاورزی ۵۲ واحد تولیدی به مبلغ ۱۱۰ هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال بیش از هشت هزار و ۳۰۰ نفر در دست اجرا است .

نظر شما