شناسهٔ خبر: 57355805 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

پوشش لحظه به لحظه بازی آرژانتین - مکزیک

صاحب‌خبر -

ورزش سه: آخرین دیدار امشب را دو تیم دیگر گروه C، یعنی آرژانتین و مکزیک برگزار خواهند کرد.

 پیش از شروع مسابقات به نظر نمی‌رسید آلبی سلسته کار سخت و پیچیده‌ای برای صعود از گروهش داشته باشد. خصوصا که اولین بازی آن‌ها قرار بود مقابل عربستان برگزار شود و اکثر کارشناسان یک برد راحت را برای یاران لیونل مسی متصور بودند اما نمایش خیره کننده عربستان و شکست دور از انتظار آرژانتین در همان دور اول، شرایط این گروه را پیچیده کرد.

حالا آلبی سلسته باید در دومین تقابل خود به مصاف شاگردان جراردو مارتینو برود. مکزیک در بازی اول توانست لهستان را متوقف کند و حالا انگیزه‌های زیادی دارد تا بتواند با کسب یک نتیجه خوب مقابل آرژانتین، شانس خود برای صعود از این گروه را زنده نگه دارد. آن‌ها برای بسته مامدن دروازه‌شان امید زیادی به درخشش مجدد اوچوآ دارند. سنگربانی که در دور اول رقابت‌ها با مهار پنالتی لواندوفسکی یک امتیاز مهم را برای تیمش به ارمغان آورد.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر - گروه C

ورزشگاه: استادیوم لوسیل - ساعت 22:30 به وقت ایران

داور: دنیل اورساتو از ایتالیا

تیم ملی آرژانتین:

امیلیانو مارتینز، نیکلاس اوتامندی، لیساندرو مارتینز، گونزالو مونتیل، مارکوس آکونیا، رودریگو دی پائول، گیدو رودریگز، آنخل دی ماریا، الکسیس مک‌آلیستر، لیونل مسی و لائوتارو مارتینز

سرمربی: لیونل اسکالونی

پوشش لحظه به لحظه بازی آرژانتین - مکزیک

تیم ملی مکزیک:

گیرمو اوچوآ، کوین آلوارز، نستور آرائوخو، هکتور مورنو، سزار مونتس، ژسوس گایاردو، آندرس گواردادو، هکتور هررا، لوئیز چاوز، هروینگ لوزانو و الکس وگا

سرمربی: جراردو مارتینو

پوشش لحظه به لحظه بازی آرژانتین - مکزیک

 کارت زرد:
نستور آرائوخو ۲۲

گونزالو مونتیل ۴۳

لحظات حساس:

دقیقه ۹: مکزیکی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ارسال بلند چاوز به سزار مونتس رسید اما ضربه او با اختلافی اندک بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: آرژانتین صاحب یک ضربه ایستگاهی در حوالی نقطه کرنر شد و مسی پشت توپ ایستاد. فوق ستاره آرژانتینی مستقیما دروازه اوچوآ را هدف قرار داد اما سنگربان با تجربه مکزیک موفق به دفع توپ شد.

دقیقه ۴۰: ارسال دیماریا از سمت راست روی سر مارتینز فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه اوچوآ بیرون رفت.

 حاشیه:

در دقایق ابتدایی بازی مکزیکی‌ها ضد حمله‌ای ترتیب دادند اما دست الکس وگا در کورس با مونتیل به صورت او برخورد کرد و بازی برای دقایقی متوقف شد.

بازی در دقایق آغازین به شدت پر برخورد بوده و به نظر می‌رسد اورساتو شب سختی برای قضاوت این بازی داشته باشد.

هواداران آرژانتینی حاضر در ورزشگاه در اواخر نیمه نخست به شیوه بازی خشن بازیکنان مکزیک اعتراض کردند.

در اواخر نیمه نخست آندرس گواردادو، کاپیتان مکزیک به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد.

پ

برچسب‌ها:

نظر شما